مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزش و گردشگری شورای شهر گناوه گفت: اماکن ورزشی و تفریحی برای بانوان در گناوه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 07 November 2017
فاطمه اسماعیلی اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های شورای پنجم گناوه بحث جوانان و ورزش است و این موضوع آنقدر برای شورای شهر حائز اهمیت بوده که اولین جلسه رسمی خود را با ورزشکاران، مدال آوران و افتخار آفریننان ورزشی برای رفع مشکلات آنها برگزار کرد.

وی افزود: شهر گناوه از نظر امکاناتی پایین است و ما آمده‌ایم که دست در دست هم و با همکاری و همیاری همشهریان بتوانیم امکانات تفریحی و فرهنگی شهر را افزایش داده و این معضل بزرگ را برطرف سازیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزش و گردشگری شورای شهر گناوه بیان داشت: رویکرد و نگاه ما به ورزش بانوان متفاوت است و دوست داریم امکانات ورزشی بین آقایان و بانوان برابر باشد و این با افزایش اماکن ورزشی تفریحی برای بانوان شهر امکان پذیر است و ما به روزهای خوب و اتفاقات آینده امیدوار هستیم.

وی تصریح کرد: سالن چند منظوره و ۱۵۰۰ نفری بانوان گناوه کلنگ زنی شده است و این می‌تواند نقطه عطفی در روند رشد و موفقیت ورزشی بانوان شهر باشد و همچنین در پی رفع مشکلاتی که در مسیر ساخته پلاژ بانوان قرار دارد هستیم و قطعاً اگر استارت این پروژه نیز زده شود می‌تواند تحولی عظیم برای ورزش و تفریح بانوان گناوه باشد.

اسماعیلی اظهار داشت: در بحث ورزش بانوان من و همه اعضای شورای شهر تمام وقت و تمام وقت حمایت خواهیم کرد و برای به نتیجه رسیدن بهتر نشست های اختصاصی با حضور بانوان انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار