مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری با حضور دامداران بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 07 November 2017
امان‌اله حیدری ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد بخش کشاورزی و توسعه تولید و افزایش اشتغال در این بخش طرح‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی کشت و تغذیه کلزا در شهرستان گناوه خبر داد و بیان کرد: از دیگر کارگاه‌ها می‌توان به کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری اشاره کرد که با استقبال خوبی روبرو بوده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با اشاره به ارائه آموزش به دامداران، گفت: کارگاه آموزشی تغذیه گاو شیری با حضور تعدادی از دامداران بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی موضوعاتی چون مدیریت صحیح تغذیه در گاوهای شیری، انواع مواد غذائی مورد نیاز گاو شیری، اهمیت این مواد غذایی از نظر میزان انرژی و مواد غذایی مناسب منطقه در دوره های بارداری و شیردهی مورد بحث قرار گرفت.

حیدری اظهار داشت: از اهداف اصلی تشکیل این کارگاه آموزشی علاوه بر آشنایی دامداران با اصول علمی و آخرین یافته های علم تغذیه در گاو شیری، می توان به افزایش راندمان تولید، رسیدن به وزن مطلوب دام، جلوگیری از ایجاد بیماری های ناشی از مدیریت اشتباه تغذیه و در نتیجه افزایش سوددهی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار