فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: توقیف خودروهای حامل قاچاق در تنگستان ۹۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 07 November 2017
سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی تنگستان در راستای اجرای طرح جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز در هفت ماه سال جاری تعداد ۴۳۱ نفر اتباع افاغنه را در دو بخش مرکزی و ساحلی این شهرستان جمع آوری و به اردوگاه مراقبتی استان انتقال دادند.

وی با بیان اینکه اغلب این افراد به صورت تیمی در بخش ساحلی و مرکزی سکونت داشتند گفت: برابر بررسی به عمل آمده همه دستگیر شدگان به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و فاقد مجوز اقامت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان بیان داشت: با توجه به حمل قاچاق توسط خودروهای شوتی و وقوع چندین فقره تصادف در محورهای دلوار و اهرم و نارضایتی شهروندان در این زمینه، کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با برقراری ایستگاه های بازرسی موقت و گشت زنی های هدفمند در محورهای دلوار، اهرم و جاده‌های ساحلی در ۷ ماهه سال جاری تعداد ۳۵۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق (شوتی) را توقیف کردند گفت: این تعداد توقیف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ سهرابی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی با خودروهای شوتی تأکید و از همکاری شهروندان با پلیس در این خصوص تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار