فرماندار عسلویه گفت: شهر نخل تقی شهرستان عسلویه هم‌جوار پارس جنوبی از ظرفیت مهمی برخوردار است که در این راستا توسعه زیرساخت‌‌های این شهر باید در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۲۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 07 November 2017
عبدالله نادری ظهر امروز در آیین معارفه سید احمد علمداری شهردار جدید نخل تقی با حضور اعضاء شورا ومعتمدان محلی در فرمانداری عسلویه با تاکید بر توجه به حقوق شهروندی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: شورای جدید نخل تقی با وحدت رویه وبدون توجه به حاشیه کار خود را آغاز کرده و با تدبیر از حقوق مردم دفاع می‌کنند که نتایج آن در زندگی مردم ملموس است.

وی، با بیان اینکه هم‌جواری شهر نخل تقی با صنایع پارس جنوبی  می‌تواند سبب پیشبرد اهداف مورد نظر مردم شودافزود: شهردار جدید نخل تقی آشنا به منطقه و فرهنگ عمومی مردم است و در سالهای گذشته نیز عملکرد خوبی داشته و با توجه به آشنایی به قوانین نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر بخش‌های تاثیرگذار بر شهر نخل تقی می‌تواند سبب پیشبرد اهداف مورد نظر مردم شود.

فرماندار عسلویه توجه به نیازهای ضروری مردم را اولویت اساسی شهر دانست و تاکید کرد: شهرداری متعلق به مردم است و باید با ایجاد نشاط اجتماعی و تکریم ارباب رجوع سبب رضایت مندی مردم قرار گیرد و در اجرای پروژه‌های شهری از ایده‌ها و تجارب مردم استفاده شود تا با وحدت و همگرایی هر چه بیشتر برای عمران و آبادانی نخل تقی گام بردارند.

نادری با تاکید بر توجه به طرح‌های عمران شهری بیان کرد:در اجرای پروژه‌های شهری نخل تقی باید اولویت بندی لازم صورت گیرد و با نظارت دقیق بر اجرای کارها سبب حفظ سرمایه مردم شد.

وی محور توسعه را منابع انسانی دانست و تصریح کرد:شهرداری باید آموزش شهروندان را مورد توجه قرار دهد و کانونی برای ارتقاء و توانمند سازی نیروی انسانی  باشد.

فرماندار عسلویه گفت: شهر نخل تقی شهرستان عسلویه هم‌جوار پارس جنوبی از ظرفیت مهمی برخوردار است که در این راستا توسعه زیرساخت‌‌های این شهر باید در اولویت قرار بگیرد.

در این نشست حکم سید احمد علمداری قرائت و وی رسما به عنوان شهردار نخل تقی  معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار