نائب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه‌های کشور اواخر دی ماه امسال به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 07 November 2017
ایلخان نوری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه ورزش‌های آبی و دریایی به ویژه رشته نجات غریق جز استان‌های پیشرو است اظهار داشت: تیم نجات غریق استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور در بخش استخری به عنوان نایب قهرمانی کشور دست یافت.

وی از برگزاری مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در بوشهر خبرداد و تصریح کرد:با توجه به اینکه استان بوشهر در بخش ساحلی یکی استان‌های مستعد در سطح کشور است  مرحله دوم و سوم مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه‌های کشور اواخر دی ماه امسال به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

نائب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از ساماندهی ورزشکاران نجات غریق در کشور خبرداد و  بیان کرد: بیش از 160 هزار ناجی غریق در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که از این تعداد 40 هزار نفر در بخش بانوان و مابقی در بخش آقایان است.

نوری با اشاره به درخشش ورزشکاران استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر در این رشته ورزشی صاحب مدال جهانی شده در نظر است ورزشکاران مستعد استان بوشهر در اردوهای تیم ملی بیشتر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون نجات غریق  مسابقات جهانی 2018 استرالیا را پیش رو دارد خاطر نشان کرد: برنامه منسجمی برای این مسابقات در نظر  گرفته شده  و این در حالی است که در سال 2012 در مسابقات بین‌المللی استرالیا، ورزشکاران ایران اسلامی با کسب 8 مدال رنگارنگ عملکرد فوق العاده‌ای داشتند.

در آیین شهرام دریایی‌نژاد با 16 رای اعضای مجمع انتخابات به مدت 4 سال دیگر سکان هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر را بدست گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار