رئیس منطقه پایانه صادرات نفتی خارگ با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری خارگ گفت: در این راستا مشارکت پایانه صادرات نفتی خارگ با شورا و شهرداری خارگ افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 06 November 2017
عباس اسدروز عصر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر خارگ با تاکید بر نقش جزیره خارگ در اقتصاد کشور اظهار داشت: این جزیره استراتژیک در ادوار مختلف نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور داشته است.

وی با تاکید بر نقش این جزیره در 8 سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: مردم جزیره خارگ همراه با کارکنان شرکت‌های نفتی از جمله پایانه نفتی در دوران دفاع مقدس با وجود بمباران هوایی رژیم بعث عراق لحظه‌ای از صادرات نفت کاسته یا متوقف نشد و این نشانه تعامل مردم قهرمان خارگ با مجموعه نفت است.

رئیس منطقه پایانه صادرات نفتی خارگ با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری خارگ گفت: در این راستا مشارکت پایانه صادرات نفتی خارگ با شورا و شهرداری خارگ افزایش می‌یابد.

اسدروز تاکید کرد: تعامل فی مابین شورا ،شهرداری و پایانه‌های نفتی خارگ همیشه وجود داشته و این برایند مفیدی نیز برای جزیره به همراه داشته است و بی شک این تعامل نسبت به گذشته بیشتر می‌شود .

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این دیدار بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید کرد و افزود:  برای محقق کردن اهداف نظام و رشد و توسعه جزیره بر داشتن هدفی واحد که رضایت و خشنودی مردم است مورد توجه قرار دارد.

 مهدی باقری با بیان همکاری‌های دو جانبه در توسعه عمران شهری خارگ گفت : قطعاً تعامل بین شهرداری و دیگر شرکت‌ها و ارگانهای مستقر در خارگ کمک قابل توجهی به بهبود روند توسعه شهری می‌کند.

شهردار خارگ ضمن ابراز خرسندی از دیدگاههای مثبت رئیس منطقه پایانه صادرات نفتی خارگ، در خصوص طرح‌های کلی مدیریت شهری قدردانی کرد و افزود: توجه به امکانات و تجهیزات رفاهی و طرح‌های توسعه‌ای، فضای سبز و زیرساخت‌ها مورد تاکید فی مابین قرار گرفت.

عبدالحمید صفایی  بیان کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال است شهرداری نیز اقداماتی در خصوص  توسعه شهری، برنامه ریزی و در دست اقدام دارد که لازمه اجرای این طرح و برنامه‌ها همکاری و تعامل تمامی شرکتها و ادارات مستقر در جزیره  خارگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار