امام جمعه دیر گفت: پیروزی‌های جبهه حق در نقاط مختلف برگرفته از فرهنگ حسینی است.
کد خبر: ۵۱۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 05 November 2017
امام جمعه دیر شنبه‌شب در آیین تجلیل از اعضای گروه هنری خطبه خوانی حضرت زینب(س)اظهار داشت: امروز اگر شاهد حضور میلیون‌ها عاشق ابا عبدالله(ع) در پیاده روی اربعین حسینی هستیم به واسطه روشنگری‌های عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) علیها است که این آینده روشن را می دید.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی افزود: اگر زمانی قبر امام حسین(ع) تنها چند زائر داشت امروز نه تنها مسلمانان  بلکه مسیحیان و پیروان دیگر مذاهب از اقصی نقاط جهان حتی از آمریکا در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی عزاداری‌ها و ایفای نقش مداحان و مرثیه سرایان و بیان مصایب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام توسط مبلغان و روحانیون از جمله عوامل انتقال نهضت حسینی به نسل‌ها امروز و فرداهاست.

امام جمعه دیر  با بیان اینکه انقلاب و دفاع مقدس ما نیز نشئت گرفته از عاشورای حسینی است، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز با الگو پذیری از زینب کبری(س) پای این انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی یاد آور شد: پیروزی‌های جبهه حق در سوریه و عراق هم در پرتور الهام گیری از اهلبیت و ابا عبدالله(ع) است.

فرمانده بسیج فاطمه الزهرا(س) حوزه خواهران دیر گفت: برنامه خطبه خوانی حضرت زینب(س) هرساله توسط بسیج خواهران با هدف آشنایی مردم با مصائب اهلبیت در دیر برگزار می‌شود.

خیرالنساء جعفری عنوان کرد: ملت ایران بویژه زنان و دختران ما با الگو قرار دادن جضرت زینب(س) در راه ولایت قدم بر می دارند.

مسئول گروه هنری خطبه های حضرت زینب(س) نیز گفت: اجرای برنامه های فرهنگی برای انتقال پیام قیام سید و سالار شهیدان افتخار بزرگی است که نصیب این گروه شده است.

صفر پوسه افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که اجرای برنامه هایمان در خور شأن اهل بیت باشد.

وی  اظهار کرد: ما همواره پشتیبان ولایت فقیه و سپاه پاسداران هستیم و هیچ گاه از این عقیده و مسیر خود بر نمی گردیم.

برنامه خطبه خوانی حضرت زینب(س) چهارشنبه  ۱۸ آبان ماه در تالار فرهنگ دیر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار