معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: مسئولان در حال پیگیری موضوع تیراندازی به خودرو مسئول دامپزشکی کاکی هستند و خدمات دهی به دامداران ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 05 November 2017
محمد حسن رهنما عصر چهارشنبه در جمع مسئولان دامپزشکی در خصوص اتفاقات شب گذشته در منزل سازمانی مسئول دامپزشکی شهر کاکی اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته عده‌ای با هدفی نامشخص اقدام به تیراندازی به خودرو شخصی و سازمانی مسئول دامپزشکی شهر کاکی کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان بوشهر افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده و مراتب از طریق فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی و نیروهای زیر مجموعه در حال پیگیری است.

وی افزود: به نمایندگی از مجموعه دامپزشکی استان بوشهر مراتب تقدیر خود از سرعت عمل و پیگیری‌های خوب مجموعه نیروی انتظامی، فرماندار دشتی و بخشداری کاکی و همچنین نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان اعلام می‌کنم.

رهنما تصریح کرد: با وجود این اتفاق ناخوشایند و پیگیری‌های در حال انجام، همچنان خدمات رسانی دامپزشکی به دامداران در منطقه طبق روال روزهای گذشته ادامه دارد و امیدواریم با اقدامات مسئولان اجرایی و انتظامی خاطیان شناسایی و مجازات شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار