معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: تجمع باشکوه مردم بوشهر در مراسم ۱۳ آبان جلوه‌گر اتحاد، انسجام و تجدید بیعت آنان با امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداست.
کد خبر: ۵۱۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 05 November 2017
سعید زرین‌فر ظهر امروز در مراسم 13 آبان در بوشهر با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور رویدادهای مهمی در تاریخ ایران در عرصه‌‌های مختلف است اظهار داشت:  تبعید امام راحل به ترکیه در سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358. رویدادهای مهم 13 آبان است.

وی با بیان اینکه مردم بوشهر در این روز با حضور حماسی خود بار دیگر به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا پاسخ قاطع دادند تصریح کرد: با موضع‌گیری‌هایی که اخیرا رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران کرده بود امروز مردم با حضور پرشور خود در تجمع 13 آبان ضمن محکوم کردم این سخنان سخیف، پاسخ قاطعی به این یاوه‌گویی‌ها دادند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر از جلوه‌گر شدن اتحاد و انسجام مردم بوشهر در تجمع با شکوه 13 آبان خبر داد و خاطر نشان کرد: تجمع با شکوه مردم بوشهر در مراسم 13 آبان جلوه‌گر اتحاد، انسجام و تجدید بیعت آنان با امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا است.

زرین‌‌فر افزود: مردم در این تجمع نشان دادند که  موضع‌گیری‌های استکبار در مقابل ملت ایران،  منجر به اتحاد و انسجام  بیشتر مردم استعمار ستیز و استکبار ستیز می‌شود.

وی، مردم استان بوشهررا  ظلم ستیز و استکبار ستیز دانست و افزود: ظلم ستیزی، استعمار ستیزی و استکبار ستیزی مردم بوشهر در تاریخ ثبت است چراکه مردم این سرزمین در این مسیر پشتاز هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار