امام جمعه عسلویه با اشاره به ارائه خواسته‌های مردم عسلویه به استاندار جدید بوشهر گفت: وعده مسئولان به اهالی شهرستان عسلویه عملی شود.
کد خبر: ۵۱۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 04 November 2017
حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه در ادامه مباحث خود در خصوص گناهان کبیره اظهار داشت: همانطور دروغ از گناهان کبیره است، قسم دروغ هم گناه است و آثار سوء زیادی در دنیا و آخرت دارد.

وی اضافه کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است که فرمود قسم دروغ خیلی زود آثارش نصیب صاحب آن می‌شود یا پیامبر گرامی اسلام فرمود سوگند دروغ شهرها را ویران می کند و عمر مردم را کوتاه می‌کند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: متاسفانه امروز برخی دروغ می‌گویند و با قسم دروغ، دروغ خود را توجیه هم می‌کنند. پیامبر(ص) فرمود به اسم خدا قسم دروغ نخورید زیرا خدا به کسی که به اسم او سوگند دروغ بخورد رحم نمی کند؛ نباید با این خود را از رحمت خدا دور کنیم.

وی به دوران پس از ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و ادامه داد: یکی از آثار ظهور این است که مفاسد اخلاقی از بشر برداشته می‌شود، همه افراد جامعه مومن مقید به آموزهای دینی هستند و ظلم و جور و فساد نفاق حسد و کینه وجود ندارد و از برکات دیگر ظهور آن است که علم وایمان قوی و مستحکم می‌شود.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم به دیدگاه برخی علما درباره وجود با برکت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: علامه حسن زاده آملی از علمای بزرگ که شاگرد علامه طباطبایی بودند و مورد تکریم استاد خویش قرار گرفته بودند و علامه طباطبایی درباره ایشان فرمودند که حسن زاده کسی نشناخت جز امام زمان (عج). این علامه حسن زاده درمحضر رهبر معظم اتقلاب دو زانو می‌نشیند و او را سید و مولا خطاب می‌کند و وقتی آقا معترض می‌شود علامه آملی می‌گوید اگر فقط یک مکروه از شما سراغ داشتم شما را چنین خطاب نمی‌کردم.

هاشمی‌نژاد درباره دیدار خود با گراوند استاندار بوشهر گفت: در هفته گذشته با ایشان دیدار کردم، جلسه خوبی بود، مطالبات مردم شهرستان را با ایشان در میان گذاشتم و قول دادند مطالبات مردمی عملیاتی شود. خواسته حضور در بین مردم هم به ایشان گفتم و قول مساعد دادند در اولین فرصت با مردم شهرستان دیدار کنند. امیدوارم مثل دوستان گذشته نباشد و قول‌ها عملی شود.

وی به درگذشت پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت و تعزیت خدمت این سردار افتخار آفرین بیان کرد: خوشا به حال چنین پدری و چنین فرزندی سردار نمونه دفاع مقدس و نیروهای مسلح و مدافع به نام حرم که ان شاالله سرزنده و بالنده از وجود مبارکشان بهرمند شویم.

هاشمی نژاد روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا جا دارد راهپیمایی امسال پرخروش تر و پرشور تر برگزار کنیم و نه تنها دانش آموزان وفرهنگیان بلکه عامه مردم حضور با شکوه دراین راهپیمایی داشته باشند و جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را بدهند

امام عسلویه ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: خوشا به حال آنان که در مسیر کربلا هستند و به سفر اربعین می‌روند انشاءالله دعاگوی ملت ایران باشند.

وی اضافه کرد: باید دعا برای سلامتی وفرج امام زمان (عج) و دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب را فراموش نکنند. ما وقتی از دور نگاه می‌کنیم به حال اینها غبطه می‌خوریم وقتی می بینیم با شوق می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار