رئیس هیئت کاراته جزیره خارگ با اشاره به وجود ورزشکاران مستعد و توانمند در خارگ گفت: محمد بندری از کاراته کاران جزیره خارگ در مسابقات آسیایی سنگاپور شرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۱۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 04 November 2017
مرتضی  علی‌پور ، به جایگاه ورزشکاران خارگی در مسابقات ملی و بین‌المللی پرداخت و اظهار داشت: کاراته‌کاران خارگی در مسابقات گوناگون آسیایی، بین‌المللی و ملی از جایگاه بالایی برخوردارند چراکه این ورزشکاران در این مسابقات با درخشش خود، جایگاه ورزش را در این جزیره استراتژیک ارتقاء داده‌اند.

وی از اعزام کاراته کار خارگی به مسابقات آسیایی خبرداد و گفت: محمد بندری از کاراته‌کاران جزیره خارگ در مسابقات آسیایی سنگاپور شرکت می‌‌کند.

رئیس هیئت کاراته جزیره خارگ بیان کرد: این ورزشکار بعنوان یکی از نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی سبک «شیتوریو شوکوکای یونیون» در مسابقات آسیایی سنگاپور  شرکت می‌کند و انتظار می‌رود یکی از سکوهای این مسابقات را کسب کند و افتخاری دیگر برای این ورزش در جزیره خارگ رقم بزند .

علی‌پور با تاکید بر حمایت از هیئت‌های ورزشی در خارگ تصریح کرد: چنانچه مسئولان شهری جزیره خارگ رشته  ورزشی کاراته را حمایت مادی و معنوی کنند می‌توان انتظار آن داشت که جزیره خارگ یکی از پایگاه استعدادیابی استان بوشهر و کشور باشد چرا که استعداد بالقوه‌ای در جوانان جزیره خارگ وجود دارد که با مشاوره و نظارت فنی خوبی که توسط علیرضا کتیرایی قهرمان اسبق آسیا و‌جهان و مربی اسبق تیم ملی ایران صورت می‌گیرد قطعا نتایج مثبتی در بر دارد.

وی با قدردانی از حمایت شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره  خارگ از ورزشکاران این جزیره افزود: از رئیس امور ورزش شرکت پایانه‌های نفتی خارگ  به سبب حمایت از این رشته و تهیه البسه اختصاصی خوب برای ورزشکاران  و از توجه رئیس هیئت کاراته استان بوشهر به ورزشکاران خارگی قدردانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار