فرمانده دریابانی کیش از توقیف 2 فروند لنج صیادی حامل 2 تن انواع ماهی و دستگیری 16 نفر خدمه آنها در آبهای جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 28 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رحیم جهانبخش روز شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات افزود: نیروی دریابانی کیش شب گذشته بر اساس وظایفی که در حوزه حفاظت از آبزیان ، منابع دریایی و نظارت بر نحوه صید و صیادی عهده دارد ، موفق به توقیف 2 فروند لنج صیادی خارجی متعلق به کشورهای همسایه در آبهای جزیره کیش شد. 
وی اظهار کرد: در این عملیات یک فروند از لنج های غیرمجاز که قصد فرار از آبهای کشورمان را داشت در نهایت با هشدارهای مسلحانه نیروهای دریابانی جزیره کیش به همراه دیگر لنج صیادی توقیف شد.
فرمانده پایگاه دریابانی کیش اظهار کرد : 2 تن انواع ماهی و آبزیان شامل برخی گونه های در حال انقراض که ممنوعیت صید دارند و مقادیر زیادی تور ریز نامرئی (منوفلامنت اسرائیلی ) کشف و ضبط شد. 
سرهنگ جهانبخش ارزش ریالی ماهی های توقیف شده را 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود : حفاظت از حوزه منابع آبی جزیره کیش و محیط زیست بسیار مهم است و اجازه هر گونه فعالیت غیر مجاز را نخواهیم داد. 
فرمانده نیروی دریابانی تصریح کرد در سالجاری تا نون 11 فروند لنج خارجی صیادی غیرمجاز در این منطقه توقیف شده که 76 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار