فرماندار کنگان با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان در چهار سال به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از سوی وزارت نفت گفت: از این میزان اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان آن سهم شهرستان کنگان است.
کد خبر: ۵۱۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 22 October 2017
عبدالنبی یوسفی بعدازظهر امروز در آیین ساخت مدرسه 12 کلاسه  شهر بنک کنگان با اشاره به نقش مهم وزارت نفت بر توجه به مناطق پیرامونی اظهار داشت: بر اساس پیوست‌های اجتماعی که در صنایع مختلف وابسته به وزارت نفت وجود دارد طرح‌های مهمی بر اساس مطالبات مردم اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای  طرح‌های عمرانی بر اساس سیاست‌های وزارت نفت گفت: وزارت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد که پروژه‌های متعددی برای مناطق پیرامونی تدوین و اجرایی کرده است.

فرماندار کنگان، با بیان اینکه جنوب استان بوشهر قطب صنعت انرژی گاز و صنایع پایین دستی است افزود:  اجرای بزرگترین پروژه‌های صنعتی و  تولیدی در  حوزه  صنایع گاز و پتروشیمی فرصت مهمی برای محرومیت‌زدایی مناطق پیرامونی فراهم کرده که لازم است طرح‌های تدوین شده اجرا و تکمیل شود.

یوسفی با اشاره به اختصاص اعتبارات عمرانی به مناطق جنوبی استان بوشهر از سوی وزارت نفت گفت: 500 میلیارد تومان طی چهار سال به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از سوی وزارت نفت  تخصیص می‌یابد که از این میزان اعتبار، 127 میلیارد تومان آن سهم شهرستان کنگان است.

وی، با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبار یاد شده افزود: از این میزان اکنون 7 میلیارد تومان ابلاغ شده که ساخت مدرسه 12 کلاسه شهید نادری بنک از همین محل تامین اعتبار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار