در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ آزادگان تیم ایران‌جوان بوشهر با تساوی در مقابل تیم ملوان بندرانزلی در خانه متوقف شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 22 October 2017
در چارچوب رقابت‌های لیگ  آزادگان تیم ایران‌جوان بوشهر در هفته دهم این بازی‌ها عصر امروز میزبان ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

تیم ایرانجوان بوشهر که در 9 بازی قبل 5 باخت و سه مساوی و یک برد در کارنامه خود داشت عصر امروز برای برد در بازی خانگی وارد میدان شد که توپ‌ها  با وجود حملات تدارک دیده شده، یکی پس از دیگری هدر رفت.

ایران‌جوان که عملکرد مطلوبی در این فصل از بازی‌ها تاکنون نداشته است برای جبران شکست‌های گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده که تاکنون نتوانسته این مهم را محقق کند.

تیم ملوان بندر انزلی در دقیقه 19 بازی که تا خط جریمه حریف پیش رفته بود مدافعان ایرانجوان بوشهر تن به یک پنالتی دادند که بابک مرادی توانست دروازه ایرانجوان بوشهر را در دقیقه 20 باز کند.

ایرانجوان بوشهر پس از دریافت این گل، برای جبران شکست خانگی، خود را به آب و آتش زد تا اینکه نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی تیم ایرانجوان بوشهر بارها برای جبران گل خورده تا دروازه حریف پیش رفت تا اینکه در دقیقه 59 به یک پنالتی دست یافت و  اویس کرد جهان توانست با به ثمر رساندن پنالتی این بازی را به تساوی بکشاند.

با این تساوی ایرانجوان بوشهر 7 امتیازی شد و در رتبه شانزدهم و تیم ملوان هم با 13  امتیاز در رتبه دهم  لیگ دسته یک قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار