سرمربی ایرانجوان بوشهر‌ یکی از عمده مشکلات تیم ایرانجوان را وضعیت ضعیف جسمانی بازیکنان دانست و گفت: به دلیل فشردگی بازی‌ها قادر به تقویت وضعیت جسمانی بازیکنان نیستیم.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 22 October 2017
غلامرضا دلگرم امشب بعداز تساوی تیم ایرانجوان بوشهر با ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه به سبب کمبود امکانات قادر به ریکاوری  بازیکنان نیستیم اظهار داشت:بعد از بازی سنگین مقابل تیم گل گهر سیرجان زمانی برای ریکاوری  بازیکنان نداشتیم و از نتیجه امروز مقابل تیم قدرتمند ملوان راضی هستم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی تیم فوتبال ایرانجوان نوید بخش آینده‌ای مطلوب است افزود: بازی‌های این تیم نشان دهنده نوید بخش آینده‌ای درخشان و مطلوب برای ایرانجوان بوشهر است.

سرمربی ایرانجوان بوشهر با تاکید بر کسب امتیازات بازی‌های آینده تصریح کرد:  این تیم اکنون به شرایطی رسیده که شکست برای آنها پذیرفتنی نیست و تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کند.

دلگرم، یکی از عمده مشکلات تیم ایرانجوان را وضعیت ضعیف جسمانی بازیکنان دانست و تصریح کرد: به دلیل فشردگی بازی‌ها قادر به تقویت وضعیت جسمانی بازیکنان نیستیم.

وی با بیان اینکه در خط حمله و چند پست دیگر به بازیکنان با تجربه و با کیفیت  نیاز داریم خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تنها باید بازیکنان خود را تقویت کنیم تا بتوانیم به هدف خود که بقا تیم ایرانجوان در لیگ یک است دست پیدا کنیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه تا پایان نیم فصل باید با این شرایط بازی کنیم گفت: هواداران کمک کند تا سهمیه تیم ایرانجوان بوشهر در رقابت‌ها ی لیگ آزادگان حفظ شود.

دلگرم با تاکید بر حمایت مسئولان از تیم ایرانجوان بوشهر گفت: مسئولان  استان بوشهر برای حل مشکلات تیم ایرانجوان بوشهر به این تیم برای ادامه راه لیگ یک کمک کنند

وی با انتقاد از وضعیت داوری گفت: شرایط داوری در لیگ یک خوب نیست و در این زمینه ایرانجوان بوشهر از داوری‌ها ضربه دیده است.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با اشاره به محرومیت بازیکن خاطی تیم ایرانجوان بوشهر خاطر نشان کرد: میلاد شعبانلو بازیکن خاطی تیم که از سوی کمیته انضباطی 4 ماه محروم شده مدیران دو باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان به دنبال رفع این مشکل هستند.

ایرانجوان بوشهر در بازی خانگی مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت که با این تساوی هفت امتیازی شد و در رده شانزدهم  جدول لیگ دسته یک قرار گرفت و تیم ملوان نیز با 13 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار