مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت تولید محصولات مختلف در روستاهای استان بوشهر گفت:باید زمینه لازم برای صادرات محصولات روستاهای استان بوشهر از طریق فعال سازی تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاران فراهم شود.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 22 October 2017
بهرام نکیسا ظهر امروز در نشستی به مناسبت روز ملی صادرات با بیان اینکه توجه به صادرات محصولات روستایی سبب رونق تولید و اشتغال در این مناطق می‌شود اظهار داشت: برای فراهم شدن توسعه صادرات محصولات باید به کیفیت فرآوری این تولیدات توجه ویژه شود.

وی با اشاره به نقش مهم صادرات در رونق اقتصادی جامعه افزود: صادرات کالا و محصولات مختلف مناطق روستایی نه تنها سبب رونق اقتصادی می‌شود بلکه به اشتغال مناطق کمک می‌کند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به قابلیت‌های مطلوب  تولید محصولات با کیفیت در روستاهای استان بوشهر گفت: باید زمینه لازم برای صادرات محصولات روستاهای استان بوشهر از طریق فعال سازی تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاران فراهم شود.

نکیسا، از خرما و فرآورده‌های مختلف آن عسل طبیعی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، گلیم، گبه، عبا، محصولات کشاورزی و شیلاتی را از جمله ظرفیت‌های موجود در روستاهای استان بوشهر برای صادرات دانست.

وی با تاکید بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه صادرات غیر نفتی خاطر نشان کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با زمینه سازی برای تولید با کیفیت و بازاریابی برای صادرات آن و فعال کردن جامعه روستایی ممکن می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر، استفاده از امکانات و ظرفیت‌ فضای مجازی و بازاریابی الکترونیک از دیگر کارها برای فروش محصولات و کمک به صادرات دانست و تصریح کرد: اگر در راستای صادرات محصولات روستائیان قدم‌های موثرتری برداشته شود بدون شک رونق تولید و اشتغال در جامعه روستایی رونق می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار