رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر بوشهر گفت: محلات تنگک که بخش زیادی از شهروندان ما ساکن آن هستند با کمبود مدرسه، مرکز درمانی و فضای سبز مواجه هستند.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 22 October 2017
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، ندا عبدالله‌زاده با قدردانی از تلاش‌های چهار ساله دکتر سالاری برای پیشرفت و توسعه استان و همچنین استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی، اظهار داشت: انتخاب جناب گراوند به سمت استاندار جدید استان را تبریک می‌گویم و انتظار داریم چرخ توسعه استان با شتاب بیشتری حرکت کند و درخواست دارم استاندار بوشهر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مدیریتی زنان استان در پست‌های مدیریتی، استفاده بیشتری کند.

وی خاطر نشان کرد: محلات تنگک که بخش زیادی از شهروندان ما ساکن آن هستند با کمبود مدرسه، مرکز درمانی و فضای سبز مواجه هستند  و مهمترین دلیل این مشکلات کمبود زمین در منطقه است.

این عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: از مدیرکل راه و شهرسازی استان درخواست داریم با توجه به اینکه زمین‌های متعلق به اداره کل راه و شهرسازی در این محلات است، شهرداری و تعدادی افراد خیر نیز  آماده ایجاد فضای سبز، مدرسه و مرکز درمانی در این محلات هستند و با توجه به این که ایشان همیشه نگاه مثبتی در همکاری با مدیریت شهری در راستای توسعه شهر بوشهر داشته، در زمینه حل مشکلات محلات تنگک نیز اقدامات خوبی انجام دهد که نتیجه آن حل مشکلات این بخش از شهر بوشهر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار