با حضور معاون امور مجلس و استان ها و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان، دومین نشست منطقه ای مدیران کل تبلیغات اسلامی شش استان کشور در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 22 October 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، این نشست منطقه ای با حضور حجت‌الاسلام علی دارابی، معاون امور مجلس و استان ها، علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های اصفهان، فارس، قم، مرکزی و یزد در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار ‌شد.

این نشست با محوریت راهکارها و پیشنهادات فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، فعالیت های قرآنی، بحث و بررسی پیشنهادات و انتقادات پیرامون نشست آموزشی روسای ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شده در قم و همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبل برگزار شد.

حجت الاسلام دارابی در این نشست آشناسازی روسای ادارات با مجموع اقدامات انجام گرفته در ستاد مرکزی و مجامع وابسته به سازمان از زبان مقامات سازمان و همچنین دیده شدن فعالیت ها و عملکرد مدیران شهرستانی توسط سازمان را از محاسن برگزاری جلسات عنوان کرد.

در بخش دیگری از این نشست هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی دریافت تجربیات مفید و اثربخش همکاران به صورت عملی و توضیح سند چشم انداز و اهداف آن را از فواید این نشست ها دانست.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری دبیر کارگروه منطقه ای مرکز سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از روند برگزاری کارگاه اموزشی روسای ادارات شهرستان ها پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست به بیان گزارش جامعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت.

حجت الاسلام سروستانی در سخنان خود با بیان این که  مردم بوشهر افرادی ولایی و وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، افزود: ظرفیت هایی از قبیل نیرگاه اتمی، منابع نفت و گاز و مناطق صنعتی نظیر عسلویه باعث مهاجر پذیر شدن استان شده و اجتماعاتی با فرهنگ های مختلف را پدید اورده که این مسئله در مواردی باعث بروز آسیب های اجتماعی می شود و توجه ویژه به استان بوشهر را می طلبد.

در بخش دیگری از این نشست مدیران شرکت کننده به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار