نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم، گفت: توزیع یکسان بودجه در شهرستان‌های استان بوشهر عادلانه نیست.
کد خبر: ۵۱۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 22 October 2017
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی سالن چند منظوره بانوان در گناوه گفت: ظرفیت اماکن ورزشی در مقابل استعدادهای ورزشی و پتانسیلی که در حوزه ورزش در شهرستان گناوه وجود دارد برابر نیست و ما باید بتوانیم با ساخت اماکن ورزشی از استعدادهای موجود در شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: حدود ۱۰ روز است که در بوشهر، گناوه و دیلم حضور دارم و درگیر رفع مشکلات و ملاقات با مردم مسئولین هستم. دیوارهایی بین مسئولین و مردم قرار داشته که این دیوار ها باید برداشته شود و فاصله با مردم کم شود خیلی از مشکلات مردم را می شود تلفنی حل کرد.

وی بیان داشت: آقای گراوند می‌بایست مجموعه مدیرکل‌ها را به شهرستان‌ها و روستاها ببرد تا با مشکلات مردم آشنا شوند مدیران می‌بایست از پشت میزهای کار بلند شوند و در بین مردم قرار گیرند چرا که مردم ما شایسته بهترین ها هستند.

حجت الاسلام خدری تصریح کرد: در حال حاضر توزیع یکسان بودجه در استان نمی‌تواند عادلانه باشد چرا که در ادوار گذشته بودجه بین شهرستان های گناوه و دیلم به صورت ناعادلانه تقسیم شده است و مردم شمال استان محروم هستند و مورد کم لطفی قرار گرفته اند و این کاستی‌ها باید جبران شود.

وی یادآور شد: دو سالن چند منظوره را از وزارت نفت و آقای زنگنه بدون اینکه در نوبت موافقت نامه بایستیم گرفته ایم که یکی به دیلم و دیگری در گناوه کلنگ زنی شد این سالن ها می‌توانند به پیشرفته ورزش در این دو شهرستان کمک شایانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار