رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به متلاشی‌شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی با متلاشی شدن باند حرفه‌ای یک محموله ۳۳کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان دیلم کشف شد.
کد خبر: ۵۱۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 21 October 2017
سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ از ناامن بودن فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان خبرداد و اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در 7 ماه امسال بیش از شش تن مواد مخدر در استان کشف و سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شده‌اند.

وی از متلاشی شدن باند حرفه‌ای خانوادگی مواد مخدر در دیلم خبرداد و گفت: یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر با دو سرنشین زن و شوهر زمانی که از استان همجوار وارد حوزه استحفاظی استان بوشهر شد در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه این خودرو  بامداد امروز جمعه 28 مهرماه در جاده دیلم متوقف شد خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 33کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که بطرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار واعظی  از دستگیری زن و شوهر در این عملیات خبرداد و افزود: در این عملیات مشترک واحدهایی از پلیس شهرستان‌های دشتستان و دیلم و افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حضور داشتند که دونفر زن و شوهر 55ساله بعنوان متهم دستگیر شدند.

وی، با اشاره به انهدام این باند حرفه‌ای مواد مخدر خاطر نشان کرد: قاچاقچیان، مواد مخدر را از استان همجوار بارگیری و قصد داشتند از مسیر استان بوشهر به استانی دیگر انتقال دهند که با هوشیاری پلیس استان بوشهر، باند آنها شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از شش مواد مخدر در استان خبرداد و  تاکید کرد: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد به‌طوریکه امسال تاکنون بیش از شش تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار