ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر با تبریک انتصاب، گراوند به عنوان استاندار بوشهر گفت: حل مشکلات اشتغال و معیشت مردم در اولویت برنامه‌های استاندار بوشهر باشد.
کد خبر: ۵۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 21 October 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر حرکت ترامپ در سخنان خود علیه ایران را خیمه شب بازی دانست و اظهار داشت: موضع و اقدامات شجاعانه مسئولان و مردم نظام جمهوری اسلامی در مقابل سخنان بی ارزش رئیس جمهور آمریکا ستودنی است که نشان می‌دهد مسئولان در مقابل منافع خود از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با بیان اینکه ایران، معطل تصمیم آمریکا در موضوع برجام نیست تاکید کرد: دشمن باید به عینه ببیند که ایران اسلامی معطل، تصمیمات آنان در موضوع برجام نیست بلکه به توانمندی‌های خود توجه دارد.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام  برای مقابله با دشمنان گفت: حفظ وحدت ملی و پرهیز از ایجاد شکاف در جامعه یکی از عوامل تاثیر بر بازداشتن شررات دشمن و به زانو درآوردن آنها است.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران همواره زمینه رشد و ترقی جامعه را فراهم کرده است تصریح کرد: با توانمندی و اقتدار توانستیم سلطه آمریکا را در ایران اسلامی قطع و در دوران تحریم‌ها زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

مصلح، با اشاره اینکه  یاوه‌گویی‌های ترامپ فاقد ارزش پاسخ است افزود: یاوه‌گویی‌ها و رویکرد ترامپ به برجام بی ارزش و باطل ترامپ فاقد ارزش پاسخ است.

وی با بیان اینکه عصبانیت آمریکا علیه سپاه پاسداران  موضوعی طبیعی است تاکید کرد: شما توقع دارید از نیرویی که جلوی تکفیری‌ها، تروریست‌ها و داعشی‌ها ایستاده، عصبانی نباشد، باید عصبانی باشد چون نقشه‌ها، ترفندها و توطئه‌های آنان در سوریه، لبنان، عراق و دیگر کشورها بر هم زده است.

مصلح با تبریک به گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر بیان کرد: رعایت اصل شایسته سالاری در عزل و نصب‌های مدیریتی استان بوشهر، استفاده از افراد با تجربه، متعهد و متدین، پرهیز از حواشی، توجه به حل مشکلات اشتغال و معیشت مردم، عدم توجه به سهم خواهی عده‌ای که همواره شیفته قدرت هستند نه خدمات، مورد توجه گراوند استاندار جدید بوشهر باشد.

رفع آلودگی‌‌های زیست محیطی در اولویت برنامه‌های استاندار بوشهر در عسلویه باشد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ایران اسلامی از هیچ قدرت مادی ترس و هراس ندارد اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی ایران در مقابله و ایستادگی با استکبار و قدرت‌های بزرگ به عنوان الگو در جهان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  با اشاره به اینکه در 40 سال  گذشته ملت ایران به جهانیان ثابت کرده که می‌توان از ابرقدرت‌ها نترسید خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در 40 سال گذشته با اقتدار به رشد وپیشرفت رسیده است.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر شناخت دشمن در همه عرصه‌ها افزود: هر ملتی دشمنان را نشناسد مورد تهدید وخطر قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر هوشیاری ملت ایران برای شناخت مکر و حیله دشمن تصریح کرد: ملت و مسئولان ایران باید در مقابل دشمنان دچار خواب‌زدگی و غفلت نشوند زیرا دراین صورت به ما شبیخون می‌زنند و غارت می‌شویم باید مجهز ومسلح درسنگر آماده باشیم.

هاشمی‌نژاد به سخنان توهین آمیز ترامپ پرداخت و با محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا و قدرداتی از ملت و مسئولان ایران  گفت: ملت و مسئولان نظام اسلامی ایران خوب جواب ترامپ دادند ودر این عرصه قاطعانه موضع گرفتندکه جای قدردانی دارد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به انتصاب ومعرفی استاندار جدید بوشهر و قدردانی از خدمات استاندار سابق افزود: با  تبریک به گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر، یکی از مطالبات مهم ساکنان شهرستان عسلویه مشکلات آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از فلرهای پارس جنوبی و صنایع مستقر در منطقه است که باید رفع آلودگی‌‌های زیست محیطی در اولویت برنامه‌های استاندار بوشهر در عسلویه باشد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان شهرستان عسلویه گفت: متاسفانه برخی مسئولان  صنایع مستقر در عسلویه در عرصه اشتغال به نورچشمی‌ها توجه دارند که ظلم و بی عدالتی درحق این مردم بومی عسلویه است.

وی با تاکید بر حضور استاندار بوشهر در بین مردم و شنیدن درد دل‌های آنان خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر باید دربین مردم این شهرستان حضور پیدا کنند و درد دل این مردم را بشنوند و برای رفع آنها چاره اندیشی کند.

مشکل بیکاری روحیه امیدواری در جوانان دیلم کشته است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با گرامیداشت سالگرد آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله مصطفی خمینی(ره) به ویژگی‌های فرزند امام راحل پرداخت و اظهار داشت: آیت‌الله سید مصطفی خمینی(ره) سیاست‌مدار، آگاه و فردی روشن بین بود که در کنار علم‌آموزی به تهذیب نفس توجه داشت.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: شهادت فرزند امام راحل فرصتی برای شتاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.

خطیب نماز جمعه دیلم با تبریک انتصاب گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر بر توجه به مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان دیلم اشتغال است که مسئله بیکاری روح  امید در مردم و جوانان این شهرستان کشته است.

وی، استان بوشهر را استانی مهم با اهمیت دانست و افزود: در استانی با ظرفیت بالا در ابعاد گوناگون اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی زندگی می‌کنیم اما جوانان سرخورده از زندگی به مسئولان مراجعه می‌کنند و انتظار تحقق کار و اشتغال دارند.

امام جمعه دیلم با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دیلم بر توجه به زیرساخت‌های این شهرستان در راستای تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی تاکید و خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، سدچم‌شیر، پروژه گردشگری دیلم ظرفیت مهمی برای اشتغال مطرح است که باید در تکمیل و راه‌اندازی آن تسریع شود.

حسینی بوشهری با محکوم کردم سخنان ترامپ علیه ملت، نظام اسلامی و سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران مایه دلگرمی و امید ملت ایران بوده و به عنوان پشتوانه این نظام الهی در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار