وزیر کشور گفت: جابجایی و تغییر استانداران در دستور کار دولت است و تلاش می‌شود با هماهنگی حداکثری با نمایندگان ولی فقیه و نمایندگان به این موضوع رسیدگی شود.
کد خبر: ۵۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 18 October 2017
عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حامل سلام رئیس جمهور و دولت به مردم استان بوشهر هستم اظهار داشت: جابجایی و تغییر استانداران در دستور کار دولت است و تلاش می‌شود بتوانیم با هماهنگی حداکثری با نمایندگان ولی فقیه و نمایندگان مجلس و همه مشورت‌های ستادها و حمایت‌های مختلف مردم به این موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر فضای هماهنگی و همدلی وجود دارد افزود: همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها با اتحاد، هماهنگی و انسجام محقق می‌شود که این مهم در استان بوشهر مدیون نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هستیم.

وزیر کشور با اشاره به انتخاب گراوند به عنوان استاندار بوشهر در هیئت دولت تصریح کرد: با هماهنگی‌های لازم، گراوند با حمایت دولت و رای بالا با توجه به معیارها و شاخص‌های وزارت  کشور و شرایط استان بوشهر  به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه گراوند از سربازی به سرداری در وزارت کشور طی طریق کرده است گفت: گراوند که از سربازی به سرداری در وزارت کشور طی طریق کرده انسانی معتدل و با تجربه خوب و بالا است و با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان هماهنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد: توصیه‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مورد توجه گراوند قرار دارد و ان‌شاالله مورد حمایت، راهنمایی و ارشادات شما قرار داشته باشد.

وزیر کشور با تاکید بر واگذاری امور به مردم در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: توصیه شده که کارها به مردم سپرده شود و این مهم مورد تقویت قرار بگیرد چراکه با این شیوه می‌توانیم در کارها موفق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار