مسئول تربیت و آموزش سپاه عسلویه گفت: توانمندی اعضای گردان‌های بسیجی شهرستان عسلویه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۰۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 16 October 2017
سرهنگ خدارحم جوکار صبح دوشنبه در نشست گردان امنیتی امام علی (ع) ناحیه سپاه عسلویه با حضور فعالین این گردان، ماموریت‌ها و نقشه راه این گردان را برای اعضاء تبیین کرد.

وی اظهار داشت: به لطف خداوند و با عنایت به سازماندهی بسیجیان در گردان های امام علی (ع) و بیت المقدس و با برنامه ریزی مدون و آموزش‌های مربوطه این دو گردان آماده رویارویی با خطرهای احتمالی در سطح شهر عسلویه است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه عسلویه با اشاره به آموزش و آزمون موتورسیکلت برای گردان امنیتی امام علی(ع)، تصریح کرد: به منظور بسترسازی و ساماندهی بسیجیان فعال در گردان امام علی (ع)، ناحیه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه قصد دارد با آموزش و گرفتن آزمون موتورسیکلت توان نیروهای گردان را ارتقاء ببخشد.

سرهنگ خدارحم جوکار اذعان داشت: ماموریت گردان امام علی (ع) باید به گونه‌ای باشد تا مردم با حضور این گردان امنیتی احساس آرامش کنند و این گردان باید در تصور مردم تجلی امنیت و آرامش در پایتخت اقتصادی کشور که شهرستان عسلویه است، به شمار بیاید.

جوکار گفت: دشمن انقلاب سعی دارد با ایجاد ناامنی و خرابکاری در شهرهای بزرگ و حساس از جمله عسلویه به اهداف خبیثانه خود دست پیدا کند و مجموعه بسیجیان ناحیه باید به عنوان نیروهای انقلابی در محدوده استحفاظی خود در برابر آنان با انسجام و رشادت ایستادگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار