معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان برنامه ششم توسعه بی‌سوادی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال استان بوشهر ریشه‌کن می‌شود که مناطق روستایی مورد توجه ویژه است.
کد خبر: ۵۰۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 16 October 2017
غلامرضا دانش‌فر صبح امروز در نشست با کارشناسان سواد آموزی استان بوشهر اجرای طرح پژوهش در برنامه‌های درسی سواد آموزان بزرگسال بوشهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:  برای آموزش بهتر سوادآموزان بزرگسال، پژوهش در برنامه‌های درسی  سواد آموزی در استان در حال اجرا  است.

وی با اشاره به اجرای همزمان طرح پژوهش در برنامه‌های درسی در استان‌های تهران، بوشهر، اردبیل و خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این طرح برای آموزش بهتر و مؤثرتر سوادآموزان بزرگسال در استان در حال اجرایی شدن است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد:سواد آموزان، آموزش دهندگان، کارشناسان،رؤسای ادارات سواد آموزی آموزش و پروش در سراسر استان در اجرای این پژوهش مشارکت دارند.

دانش‌فر با ذکر اینکه پژوهش در برنامه‌های درسی سواد آموزی با هدف ارتقاء سطح برنامه‌های آموزشی در دوره‌های مختلف سواد آموزی  اجرا شده گفت: اجرای این طرح در برنامه‌های درسی سواد آموزی بین 35 نفر سوادآموز و 5 نفر از کارشناسان استان در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه انجام این پژوهش ملی در سطح استان دارای اهمیت زیادی در بهبود و ارتقاء اموزش سوادآموزان بزرگسال داردتصریح کرد: جلوگیری از گسست در اجرای مستمر کار،هم‌افزایی، تلاش و دقت بیشتر ضامن تأثیر مطلوب‌تر این موضوع  است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان برنامه ششم توسعه بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال استان بوشهر ریشه‌کن می‌شود که مناطق روستایی مورد توجه ویژه است.

دانش‌فر، بازگشت به  بی‌سوادی، مسدود نبودن ورودی و بالا بودن نرخ بازمانده از تحصیل را از مهم‌ترین چالش‌های  عرصه سوادآموزی دانست و تاکید کرد: امسال بر اساس سیاست‌گذاری بیش از شش‌هزار و150 نفر در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف سواد آموزی استان بوشهر شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار