رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در مراکز عرضه گفت: بیش از ۶۰۰ لیتر نوشابه تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف انسانی در گناوه جمع آوری شد.
کد خبر: ۵۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 15 October 2017
علی زکی‌زاده ظهر امروز در نشست با کارشناسان مرکز بهداشت گناوه با تاکید بر توسعه زیرساختی‌های سلامتی اظهار داشت: تغذیه سالم  مهم‌ترین  زیرساخت سلامتی در جامعه محسوب می‌شود که در این راستا عرضه مواد غذایی سالم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی، با اشاره به ارتقاء سلامت غذایی در جامعه تصریح کرد:  با توجه به موضوع ارتقاء سلامت غذایی شهروندان که از اولویت‌های مهم و رسالت‌های اساسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه است، این تکلیف همواره در دستور کار و سر لوحه بازرسان بهداشت محیط شهرستان قرار داشته و با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه، نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف غذای سالم را ضرورت جامعه دانست و تاکید کرد: در این زمینه تاریخ تولید و انقضاء، شرایط نگهداری مواد غذایی، بهسازی انبارها و محل نگهداری مواد غذایی، ملاک ارزیابی و پایش بازرسان بهداشت محیط بوده و در صورت رویت موارد تخلف با متصدیان طبق قانون مواد خوردنی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی رفتار جدی انجام می‌گیرد.

زکی‌زاده از جمع آوری نوشابه تاریخ مصرف گذشته در شهرستان گناوه خبرداد و تصریح کرد: بیش از 600 لیتر نوشابه تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف انسانی توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه از سطح عرضه جمع آوری شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: شهروندان از مصرف مواد آشامیدنی مانند: نوشابه‌های گازدار که هیچگونه ارزش غذایی ندارند خودداری کرده و هنگام خرید هر نوع ماده غذایی از سالم بودن آن مطمئن شوند.

حسن ذبیحی افزود: شهروندان باید شبکه بهداشت ودرمان را در امر سلامت جامعه یاری کنند، لذا شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی می‌توانند با شماره 190 برای پیگیری شکایات در سامانه مدیریت ارتباط مردمی تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار