امام جمعه موقت بردخون با بیان اینکه وعده مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بردخون عملی نشده است، گفت: بخشداری مردمی و ولایتمدار برای بردخون انتخاب شود.
کد خبر: ۵۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 14 October 2017
حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های این هفته نماز بردخون با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بخشداری مردمی و ولایتمدار برای بردخون انتخاب شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه بخشدار بردخون استعفاء داده است، انتظار می‌رود استاندار بوشهر شخصی را برای بخش بردخون انتخاب کند که مدافع حقوق مردم باشد نه اینکه در خط جناحی و سیاسی حرکت کند. 

عاشوری اضافه کرد: بخشدار آینده بردخون باید ولایتمداری محض داشته باشد و برای حل مشکلات مردم تلاش کند و همواره رضایت خدا را در نظر بگیرد.

لزوم ترویج امر به معروف

امام جمعه موقت بردخون به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف امام حسین در قیام عاشورا اصلاح دین جدش و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود که ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم. 

وی پیوند اولیاء و مربیان را مهم دانست و ابراز داشت: رابطه خانه و مدرسه ارتباطی دو طرفه است تا تعلیم و تربیت رشد کند. 

عاشوری ادامه داد: ارتباط خانه و مدرسه به‌عنوان دو نهاد تربیتی بهترین فرصت برای همدلی و همکاری اولیا و مربیان است تا با مشارکت هم انسان هایی متعهد و متخصص پرورش دهند. 

فوتبال بردخون متولی ندارد

خطیب جمعه بردخون با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش  گفت: مسؤلان و متولیان وررش نسبت به انتخاب رئیس هیئت فوتبال بخش اقدام کنند زیرا ۴ تیم فوتبال بردخون در لیگ‌های استانی و شهرستانی حضور دارند اما متولی فوتبال در منطقه نداریم. 

عاشوری با بیان اینکه اگر مسؤلان شهرستان از گلایه ناراحت نمی‌شوند، اظهار داشت: چرا در کل شهرستان و استان و همه شهرها و روستاها زمین مینی فوتبال وجود دارد اما بردخون فاقد این زمین است.  

لزوم نظارت بر قیمت‌ها

امام جمعه بردخون خواستار تغییر نگاه مسؤلان شهرستان به بخش بردخون شد و افزود: شش میلیارد ریال برای نور استادیوم شهید زنگباری مصوب شد اما تاکنون اختصاص نیافته است و قول احداث سالن ورزشی بانوان داده شد اما این فضا به مرکز شهرستان اختصاص یافت. 

عاشوری یاوه‌سرایی دشمنان را نسبت به سپاه محکوم کرد و گفت: بدخواهان با سپاه دشمنی دارند زیرا سپاه مایه اقتدار کشور است و همه مردم ایران سپاهی هستند. 

امام جمعه موقت بردخون به گرانی اجناس اشاره و خاطر نشان کرد: روز به روز بر قیمت اجناس و مواد ضروری مردم افزوده می شود که مسؤلان باید نظارت بیشتری بر قیمت کالا و خدمات داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار