مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۰۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 14 October 2017
حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر  با اشاره به اینکه مرحله پایانی این جشنواره با حضور 64 نفر از سراسر کشور برگزار شد اظهار داشت:  از میان 370 شرکت کننده  64 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مرحله پایانی شرکت کنندگان در مشاعره ملی رضوی با رقابت کردند افزود: در این جشنواره شرکت‌کنندگانی از 10 استان، بوشهر، تهران، فارس، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، همدان و کرمانشاه حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  با اشاره به معرفی نفرات برتر افزود: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

ماحوزی با بیان اینکه در پایان این رویداد فرهنگی و هنری به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یابود اهدا شد خاطر نشان کرد: محمد اسماعیل ریاضت از تهران با کسب مقام نخست برنده لوح و تندیس جشنواره و کمک هزینه نقدی سفر به حج عمره به میزان 20 میلیون ریال شد.

وی اشاره به اینکه زینب کاظمی از شهرستان دیر استان بوشهر برنده تندیس و لوح تقدیر جشنواره مشاعره ملی رضوی شد گفت: وی موفق به دریافت کمک هزینه 15 میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات شد و هادی بردستانی نیز از شهرستان دشتی بوشهر نیز موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره و کمک هزینه 12 میلیون ریالی سفر به حرم امام رضا(ع) شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: فاطمه چگینی رجبی از تهران، فائزه سادات نقیب القربا از استان فارس، فاطمه بحرینی مطلق از شهرستان دشتستان استان بوشهر علاوه بر دریافت لوح تقدیر جشنواره به ترتیب برنده 10، 9 و 8 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی شدند.

ماحوزی بیان کرد: زهرا جلالیان از شهرستان دشتستان استان بوشهر و مژگان مقیمی از بوشهر نیز علاوه بر دریافت لوح تقدیر جشنواره به ترتیب برنده 7 و6 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی دریافت کردند.

وی   با اشاره به برترین‌های بخش خانوداه در جشنواره مشاعره ملی رضوی تصریح کرد: در بخش خانواده رضوی (زوج رضوی) نیز خانواده فاطمه بحرینی مطلق از شهرستان دشتستان استان بوشهر برنده لوح تقدیر و چهار میلیون ریال جایزه نقدی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خانواده زینب کاظمی از شهرستان دیر نیز با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی سه میلیون ریالی به عنوان رتبه دوم مورد تجلیل قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار