سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری دیلم با تاکید بر تعامل با نیروی انتظامی برای مقابله با پدیده زمین‌خواری گفت: مقابله با پدیده زمین‌خواری و سوداگران طبیعت در اولویت برنامه‌های منابع طبیعی دیلم است
کد خبر: ۵۰۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 14 October 2017
غلامحسین آقاجری بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندهی نیروانتظامی دیلم با تاکید بر نقش مهم حفظ منابع طبیعی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای اظهار داشت: منابع طبیعی یک موهبت الهی و حفاظت از این منابع و مواهب خدادادی یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است وباید این فرهنگ صیانت وحفاظت از منابع طبیعی فراگیر شود.

سرپرست منابع طبیعی شهرستان دیلم به ظرفیت منابع طبیعی شهرستان دیلم پرداخت و گفت: 153 هزار هکتار از اراضی شهرستان دیلم را عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل داده که حفاظت از آنها نیازمند همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

آقاجری با اشاره به همکاری نزدیک نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران طبیعت بیان کرد: تعامل این نیرو با اداره منابع طبیعی یک ضرورت انکارناپذیر بوده تا بتوانیم در امر مبارزه با فرصت‌طلبان در این حوزه به شایستگی عمل کنیم.

وی ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی امنیت را از لازمه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در هر سازمانی دانست و اظهار داشت: تلاش‌ها و خدمات خالصانه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم، خدمتی بزرگ و جهادی مقدس و ارزشمند محسوب می‌شود.

سرپرست  منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم با بیان اینکه نیروی انتظامی موثرترین عامل در خلع ید اراضی ملی است، افزود: ما هر چقدر بتوانیم در برابر متخلفان و متصرفان اراضی ملی قاطعانه برخورد کنیم به همان میزان برای نسل آینده خدمت کرده‌ایم.

آقاجری  با تاکید بر تعامل با نیروی انتظامی برای مقابله با پدیده زمین‌خواری گفت: مقابله با پدیده زمین‌خواری و سوداگران طبیعت در اولویت برنامه‌های منابع طبیعی دیلم است

فرمانده نیرو انتظامی دیلم نیز در این دیدار با اشاره به تعامل دو نهاد در مبارزه با زمین خواری خاطر نشان کرد: رویکرد منابع طبیعی و نیروی انتظامی بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای پیشگیری از تخلف و جرائم و حراست از جنگلها و مراتع قرار گرفته است.

سرهنگ اسماعیلی ضمن آرزوی توفیق برای همکاران مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم تاکید کرد: که این همکاری‌ها و تعامل‌ همچنان ادامه دارد تا از بی‌قانونی و تخلف جلوگیری شود.

در این دیداربر اجرای گشت مشترک به منظور کنترل وصیانت از اراضی ملی ومنابع طبیعی و همچنین برقراری ایست بازرسی در مبادی ورودی شهرستان دیلم به منظور جلوگیری ازحمل چوب وزغال تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار