سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علاقمندی دانش‌آموزان برای انتخاب رشته دندانپزشکی افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 11 October 2017
سعید کشمیری بعد از ظهر سه‌شنبه در همایش معارفه دانشجویان جدیدالورود دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دانشکده دندانپزشکی جوانترین دانشکده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی اضافه کرد: طی سال‌های اخیر اغلب دانش‌آموزان با توجه به شرایط حاکم در جامعه به رشته دندانپزشکی علاقمند شده‌اند و این رشته اخیرا خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: شما از یک آزمون سخت در این رشته پذیرفته شده‌اید و باید به یک فصل جدیدی از زندگیتان که شروع شده توجه ویژه داشته باشید. اگر در سایه موفقیتتان بخوابید، خوابی خرگوشی و سنگین خواهید داشت و از قافله عقب خواهید ماند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: باید به یاد داشته باشید که در چند سال آینده سختی‌هایی را در پیش خواهید داشت چه مسایل رفاهی و چه مسأله درسی و زندگی و باید خودتان را کاملا آماده کنید و این مسائل را حل کرده و به سمت جلو بروید.

کشمیری خاطرنشان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات، دوران دانشجویی می‌تواند یکی از بهترین دوران زندگی فرد باشد که باید قدر آن را دانست. در همین دانشکده‌ای که نوپا است و کمبود و نواقصی نیز دارد دانشجویان زبده‌ای هستند که در المپیادهای کشوری موفق به کسب افتخار برای دانشگاه شدند.

وی افزود: توصیه من به شما دانشجویان برنامه‌ریزی مفصلی برای درس خواندن است و هدف مشخصی را برای خودتان پایه ریزی کنید. الگو داشته باشید و اهداف بلند مدتی را برای خودتان ترسیم کنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواستار تلاش دانش‌آموزان برای کسب دانش و توانمندی شد و اضافه کرد: باید یک نقشه راه مشخص برای آینده تان داشته باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار