رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه خانواده ها نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح استان دارند، بر ضرروت مشارکت مردم در ارتقای فرهنگ ترافیک تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 11 October 2017
سرهنگ قدرت الله کشکولی بعد از ظهر سه‌شنبه در همایش تجلیل از موتورسوران قانون‌مند شهرستان دشتی اظهار داشت: تصادفات حوادث ترافیکی یکی از سه عوامل مرگ و میر در کشور ما است.

وی با بیان اینکه یکی از موثرترین ابزار سوانح جاده‌ای آموزش همگانی است، افزود: رمز موفقیت نیروی انتظامی استفاده از تمام ظرفیت موجود است.

کشکولی بر ضرورت مشارکت مردم در ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان بوشهر تاکید کرد و یاد آور شد: خانواده ها نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح استان دارند.

وی با اشاره به اینکه عامل انسانی نقش بسزایی در تصادفات دارد، خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتی دوازده هزارو۵۰۰ موتور شماره گذاری شده ولی متاسفانه به خوبی از تجهیزات موتور سیکلت استفاده نمی شود.

کشکولی گفت: یکی از راههای پیشگیری ارتقاء سطح آگاهی رانندگان و همسو کردن مردم نسبت به مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی است.

وی تصریح کرد: ۶۷ درصد از کسانی که از کلاه ایمنی استفاده می کنند از ضربه وارد به مغز آنها جلوگیری شده است.

کشکولی بیان کرد: در گذشته میزات تصادفات جاده ای در کشور و استان بالا بوده ولی در ۱۰ سال اخیر با اقدامات هدفمند و استفاده از سیستم های هوشمند آمار تصادفات جاده ای کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار