در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان تیم ایرانجوان بوشهر در هشتمین بازی خود در بوشهر با تساوی در مقابل تیم آلومینیوم اراک همچنان در حسرت پیروزی است.
کد خبر: ۵۰۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 11 October 2017
در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جام  آزادگان تیم ایرانجوان بوشهر عصر امروز در هشتمین بازی خود میزبان تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

تیم ایرانجوان بوشهر در هفت بازی گذشته خود دو مساوی و پنج باخت در کارنامه خود دارد که هواداران این تیم همچنان در انتظار درخشش تیم ایرانجوان هستند ولی متاسفانه تاکنون  نتوانسته مطالبات هواداران و طرفداران خود را محقق کند.

 تیم ایرانجوان بوشهر در هشتمین رقابت‌های  جام آزادگان امروز در بازی خانگی میزبان تیم آلومینیوم اراک بود تا شاید بتوان به نخستین پیروزی این فصل از رقابت‌ها دست یابد.

بازیکنان بوشهری در ابتدای بازی حملات گسترده‌ای بر روی دروازه تیم حریف تدارک دیدند که با دفاع محکم تیم آلومینیوم اراک مواجه می‌شد.

در نیمه نخست این بازی تیم میزبان حملات بی‌امانی بر روی تیم آلومینیوم اراک انجام داد که در دقیقه 23 حمید نادری توانست به نخستین گل این بازی دست یابد.

پس از این گل، انگیزه بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر با حمایت هواداران بیشترشد و 5 دقیقه پس از گل نخست، تیم ایرانجوان بوشهر به یک پنالتی دست یافت که در دقیقه 28 بازی اویس کردجهان توانست دومین گل تیم ایرانجوان بوشهر را به ثمر برساند.

 در نیمه دوم بازی تیم ایرانجوان بوشهر برای حفظ نتیجه و تیم آلومینیم اراک برای جبران گل‌های خورده وارد زمین شدند.

آلومینیوم اراک که نیمه دوم را سراسر هجومی آغاز کرده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، موفق شد با گل‌های میثم آقایی در دقیقه 47 و بهادر عبدی در دقیقه 65 بازی را به تساوی بکشاند تا تیم ایرانجوان بوشهر همچنان در حسرت پیروزی باشد. 

تیم ایرانجوان بوشهر که برای پیروزی خود را به آب و آتش می‌زد در دقیقه 94 بازی توانست به گل سوم خود توسط حسین کاظمی دست یابد که داور آنرا مردود اعلام کرد و سبب جنجال 5 دقیقه‌ای شد.

با این تساوی آلومینیوم 8 امتیازی شد و در همان رتبه چهاردهم باقی ماند و ایرانجوان بوشهر نیز با 3 امتیاز همچنان تیم یکی مانده به آخر لیگ دسته یک باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار