سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان بوشهر از نظر حل مشکلات مالی تنهاست و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.
کد خبر: ۵۰۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 11 October 2017
غلامرضا دلگرم امشب پس از دیدار دو تیم ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم اراک  در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز من همانطور که وعده داده بودم از 2 بازیکن امید در ترکیب تیم ایرانجوان بوشهر استفاده کردم و از بازیکنان رضایت کامل دارم.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم به سرمربی باز می‌گردد افزود: باید بر روی تاکتیک‌های تیم تجدید نظر شود که امید می‌رود وضعیت تیم در بازی‌های بعدی بهتر شود.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه داوران بازی سرنوشت تیم ایرانجوان بوشهر را تغییر داده‌اند گفت: داوران لیگ دسته یک سرنوشت تیم ایرانجوان بوشهر خراب کرده‌اند که در بازی با صبای قم و بازی امروز این مهم محقق شد.

دلگرم با اشاره به مردود شمردن گل سوم تیم ایرانجوان بوشهر خاطر نشان کرد: گل دقیقه 94 تیم ایرانجوان بوشهر سالم و درست بود که گواه این مهم تصاویر ضبط شده آن است.

وی تاکید کرد: در مورد گل سوم تیم ایرانجوان بوشهر که داور آنرا نپذیرفت  پیگیری می‌شود تا حق این تیم بدست آید.

وی بازی هفته آینده تیم ایرانجوان بوشهر را با گل گهرسیرجان دانست و گفت: امید است در این بازی بتوانیم به امتیازات لازم دست یابیم.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر  با تاکید بر حل مشکلات مالی تیم ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: تیم ایرانجوان بوشهر از نظر حل مشکلات مالی تنها است و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار