فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به افزایش گشت‌های دریابانی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ باند حرفه‌ای کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر متلاشی شده که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۵۰۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 11 October 2017
سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته نیروی انتظامی، این هفته را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد فعالیت این نیرو دانست و اظهار داشت: دریابانی استان بوشهر در هفته نیروی انتظامی بیش از 50 برنامه برای اجرا تدارک دیده است که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مردمی برگزار می‌شود.

وی، استیفای حقوق مردم و دولت و ارتقاء تعامل با مرزنشینان را از رویکردهای مهم مرزبانی دانست و افزود: سرلوحه فعالیت مرزبانی روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و جهادی خدمت کردن است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به فعالیت مبارزه با کالاهای قاچاق در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر خاطر نشان کرد: گشت‌های مرز دریایی  امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش یافته که نشان از قاطع بودن دریابانی در برخورد با تخلفات در دریا به ویژه کالای قاچاق است.

رضایی‌نژاد از حضور شناورهای دریابانی در اعماق مختلف دریا خبرداد و افزود: با الحاق شناورها و تجهیزات مدرن به امکانات دریابانی استان بوشهر زمینه حضور دریابانان در اعماق مختلف دریا در استان بوشهر فراهم شده است.

وی با اشاره به افزایش توقیف شناورهای متخلف در آبهای استان بوشهر بیان کرد: امسال تاکنون 142 فروند شناور در آبهای استان بوشهر توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به کاهش دستگیر شدگان در آبهای سرزمینی استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال تاکنون 98 نفر متخلف در آبهای سرزمینی استان بوشهر دستگیر شده‌اند که  نسبت به 125 نفر دستگیر شده  در مدت مشابه سال قبل، کاهش دارد.

رضایی‌نژاد از متلاشی شدن 17 باند حرفه‌ای کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: در 7 ماهه امسال 17 باند حرفه‌ای کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر متلاشی شده که نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به کشف 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر تصریح کرد: در 7 ماه امسال به ارزش 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 122 میلیارد ریال بوده 43 درصد افزایش دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به افزایش کشف 18 درصدی قاچاق سوخت در استان بوشهر گفت: طرح مرزیار در دریابانی استان بوشهر اجرایی و تاکنون 100 مرزیار در دریابانی این استان ساماندهی شده‌اند.

سرهنگ رضایی‌نژاد، با بیان اینکه دریابانی استان بوشهر در کنار مردم مرزنشین و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج، مرزبانی می‌کند افزود: مرزهای دریایی استان بوشهر از امنیت قابل توجهی برخوردار است و این در حالی است که توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر روزافزون است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار