جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: دومین جشنواره شهدای دانشجوی استان بوشهر در بخش‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری دانشگاه آزاد، علمی کاربردی،فرهنگیان و دانشگاه خلیج فارس بوشهر آذر ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 11 October 2017
عادل جوکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: تقویت فضای فرهنگی و هنری و توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای دانشجوی استان بوشهر خبرداد و افزود:دومین جشنواره شهدای دانشجوی استان بوشهر در بخش فرهنگی و ورزشی با همکاری دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، فرهنگیان و دانشگاه خلیج فارس بوشهر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آذرماه امسال برگزار می‌شود.

جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، پژوهشی و تئاتر برگزاری می‌شود خاطر نشان کرد: در جشنواره ورزشی تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های استان در رشته‌های والیبال، پیاده روی همگانی، فوتسال و تنیس روی میز در بخش دختران و پسران با هم به رقابت می‌پردازند.

جوکار، محور مقاله‌های جشنواره علمی پژوهشی را در زمینه سبک زندگی ایرانی، اسلامی افزود: تقویت هویت ملی دانشجویان، ارتقای خودباوری علمی نسل جوان، شهدای دانشجو و تاثیر آن در تعلیم و تربیت از محورهای جشنواره علمی پژوهشی است.

وی، با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجو و تاثیر آن بر زندگی اجتماعی دانشجویان گفت: در جشنواره ورزشی، دانشجویان استان بوشهر در رشته‌های والیبال، پیاده روی همگانی، فوتسال و تنیس روی میز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی به برگزاری بخش جشنواره تئاتر  دانشجویان پرداخت  و  تصریح کرد: انتظار می‌رود در دومین جشنواره شهدای دانشجوی استان بوشهر بتوان به نحو مطلوبی از هنر تئاتر استفاده شود.

جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر شهدای دانشجوی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:استان بوشهر 54 شهید دانشجو دارد که تلاش می‌شود در قالب این جشنواره ها فرهنگ شهید و شهادت در جامعه نهادینه شود.

جوکار معرفی و تجلیل از دانشجویان علوم پزشکی خلاق و توانمند در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری از دیگر اهداف دومین جشنواره شهدای دانشجوی استان بوشهر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار