مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: ۵.۶ هکتار حریم رودخانه‌ها و سواحل استان بوشهر، از دست متصرفان و سودجویان آزاد شد.
کد خبر: ۵۰۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 11 October 2017
حسین آذرپرا ظهر امروز در نشست با کارشناسان و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با تاکید بر تخریب سازه‌های مستقر در سواحل و رودخانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: طرح جلوگیری از دخل و تصرف در سواحل استان بوشهر اجرایی شده به‌گونه‌ای که تاکنون چندین مورد از سازه‌های بدون محوز در حریم دریا و رودخانه‌های استان بوشهر تخریب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها و سواحل تخلف و جرم است تاکید کرد: در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی در حریم روخانه‌ها و سواحل اقدامات لازم اجرایی شده که با متصرفان قاطعانه برخورد می‌شود.

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با تاکید بر ساماندهی سواحل و رودخانه‌های استان بوشهر تصریح کرد: به منظور اجرای تکالیف قانونی و در راستای حفاظت و صیانت از حریم و بستر رودخانه‌ها و سواحل، هر‌گونه ساخت‌و‌ساز و تصرف غیرقانونی در این مکان‌ها ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 آذرپرا از آزادسازی اراضی متصرفی در حریم رودخانه‌ها و سواحل بوشهر خبرداد و افزود: 5.6 هکتار حریم رودخانه‌ها و سواحل استان بوشهر، امسال از دست متصرفان و سودجویان آزاد شده است. از این میزان 7 هزار و 800 متر مربع مربوط به آزادسازی اراضی ساحلی و بقیه  شامل اراضی با کاربری کشاورزی، صنعتی و مسکونی در مناطق مختلف استان بوشهر بوده است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار