رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی شهر بوشهر، بسته جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری با رویکردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 10 October 2017
روح الله نصرتی ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت‌‌های این شهر اظهار داشت: شهر ساحلی بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری است که این ظرفیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.
 
وی معرفی و شناساندن ظرفیت سرمایه‌گذاری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: ظرفیت‌‌های سرمایه گذاری در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری شهر بوشهر در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.
 
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای بوشهر دریا را یک فرصت در عرصه سرمایه‌گذاری دانست و با تاکید بر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه خاطر نشان کرد: دریا به عنوان یک فرصت بسیار خوب در عرصه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که در این زمینه اقدامات مفیدی در معرفی ظرفیت سرمایه‌گذاری بوشهر شده است.
 
نصرتی با بیان اینکه  بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب‌های  هتل، کمپ‌های اقامتی، مهمان پذیرسنتی در بافت تاریخی بوشهر و پارک آبی و شهربازی  مورد توجه قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه این کمیسیون مذاکراتی با تعدای از سرمایه گذاران بومی و غیر بومی داشته است گفت: امیدواریم با پیگیری مناسب بتوان آنها را به نتیجه رساند.
 
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بوشهر افزود: بسته جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های شهر بوشهر با رویکردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید تدوین شود  تا دستیابی به اهداف چشم انداز توسعه متوازن بندر بوشهر را ممکن ‌سازد.
 
نصرتی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های جدید باید براساس نیاز شهر شکل گیرد خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری باید بر اساس نیاز شهر محقق شود که در راستای توسعه شهری مفید و سودمند باشد از این رو انتظار می‌رود در تدوین بسته‌های سرمایه گذاری تمام این مسائل دیده شود.
 
وی خواستار تسریع تدوین بسته‌های سرمایه گذاری شهرداری بندر بوشهر شد .

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار