جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی شش سیلی محکم به صورت مستقیم به آمریکا زده است، گفت: شهید مهدوی و یارانش هیمنه آمریکا را خرد کردند.
کد خبر: ۵۰۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 09 October 2017
سردار پاسدار علیرضا تنگسیری یکشنبه شب در سی امین سالگرد شهدای سرافراز خلیج فارس در مبارزه مستقیم با آمریکای جنایتکار اظهار داشت: اولین سیلی محکمی که به آمریکا زده شد حماسه عاشورایی شهید مهدوی و یارانش بودند که هیمنه آمریکا را خرد کردند.

وی افزود: عزیزان ما با کمترین امکانات اولیه در مقابل آمریکا قرار گرفتند و یک حماسه عاشورایی رقم زدند.

تنگسیری با بیان اینکه شهید مهدوی و یارانش زنده هستند چون برای خدا رفتند و ماندگار شدند، بیان کرد: شهید مهدوی بعد از پنج سال می خواست فرزندش را ببیند و شهید گرد تازه نوزادش به دنیا آمده بود. این عزیزان به همه اینها پشت کردند تا فرمان امام(ره) را اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: شهدای عزیزمان پیوندشان با امام حسین(ع) است و برای عزت ملت رفتند و سرافراز می مانند.

تنگسیری ادامه داد: استان بوشهر این افتخار را دارد که در سه جبهه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند؛ یکی جبهه انگلیس، رژیم بعث عراق و در مقابل این ابر قدرت که برای ما پوشالی است ایستادگی کردند.

تنگسیری اضافه کرد: در منطقه جزیره فارسی خداوند این ابر قدرت پوشالی را سه بار خرد کرد و این یک پیام دارد که اعتماد به خدا می تواند کسی که در دنیا اظهار قدرت کند خرد کنیم از کسی نترسید از من بترسید این پیام خداوند است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا حق بر گردن ما دارند، گفت: امروز افتخار داریم ۳۴ عملیات توسط رزمندگان در دریا ایجاد کردند که ۱۶ مهر ۶۶ یکی از این حماسه ها بود و این افتخار را نیز داریم در مقابل استکبار جهانی ۹ شهید تقدیم جهان اسلام و ملت کردیم و هر کجا که می رویم افتخار می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار