مسئول نظارت بر مصوبات شورا و شهرداری و رسیدگی به شکایات مردمی شورای شهر گناوه گفت: دست شورای شهر گناوه برای کمک به ورزشکاران باز است.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 09 October 2017
زهرا عربزاده اظهار داشت: همراه با شورای جدید حدود ۹ جلسه برگزار کرده‌ایم که این جلسه آخر به صورت رسمی و علنی برگزار شده و در تمامی این جلسات همواره تاکید اعضای شورای شهر مبنی بر حمایت ورزشکاران و مدال آوران بوده است.

وی اشاره داشت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان بودجه ورزشی مصوب شده از سوی شورا در سال ۹۶ بوده که حدود ۶۰ میلیون تومان آن برای اعزام به مسابقات، ایاب و ذهاب، تشویق و تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران هزینه شده است.

اینن عضو شورا خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ میلیون تومان از این اعتبار باقی مانده است که آن هم در راه ورزش هزینه خواهد شد ولی در قانون جدید دست شورا برای مصوب کردن بودجه ورزش بازتر از قبل است و بودجه بیشتری می تواند در نظر بگیرد.

عربزاده اظهار داشت: ما باید علاوه بر ورزشکاران سازمان یافته به ورزش و ورزشکاران محلات نیز اهمیت داد و بودجه‌ای نیز برای کمک به آنها در نظر گرفت چرا که در زمین‌های خاکی ورودی شهر که حدود ۲۰ زمین خاکی فوتبال وجود دارد و این یک پدیده بی نظیر در سطح کشور است و در روزهای مشخص حداقل ۴۰۰ فوتبالیست در این زمین‌ها مشغول به فعالیت و ورزش هستند که می‌تواند یک رکورد در سطح کشور باشد.

وی بیان داشت: بیشتر هزینه‌های کمکی به ورزشکاران و تیم‌های اعزامی صرف ایاب و ذهاب می‌شود ولی شورا و شهردار در نظر دارند وسایل نقلیه شهرداری را به‌صورت رایگان در خدمت ورزشکاران برای اعزام به مسابقات قرار دهد تا کمک مالی در راه های دیگر این ورزشکاران صرف شود.

عربزاده گفت: شورا سعی دارد که زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزشی مثل اماکن و سالن‌ها را با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان انجام دهد و امیدواریم که با همکاری اداره ورزش بتوانیم مسیر موفقیت ورزشکاران شهرمان را هموار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار