معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از انجام سالانه بیش از ۳۲ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 08 October 2017
علیرضا پورشمس با اشاره به سختی‌های کار در اورژانس اظهار داشت: ماهیت کار پرسنل اورژانس ۱۱۵ مواجهه مستقیم و دست اول با بیماری‌ها و مصدومین در همه اماکن است.

وی اضافه کرد: این مواجهه باعث استرس و فشار مضاعف خواهد شد چرا که پرسنل اورژانس در سوانح مختلف باید کارهای مختلف امدادی انجام دهند و این عملیات محدود به عملیات درمانی نیست.

پورشمس افزود: فوت شش نفر از همکاران در سوانح اورژانس هوایی کشور و بیش از ۲۰ نفر در سایر سوانح مرتبط در حین انجام ماموریت و همچنین مجروحیت بسیار زیادی از همکاران در طول سنوات گذشته موید سختی‌های کار در اورژانس ۱۱۵ است.

وی با بیان اینکه جلب رضایت ارباب رجوع و حفظ کرامت مردم از اهداف اورزانس ۱۱۵ است گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ گاها در صحنه حوادث مجبورند مانند یک پلیس امنیت صحنه حادثه را مدیریت کنند و گاها مانند یک آتش‌نشان باید عملیات رهاسازی مصدوم و برقراری ایمنی صحنه را انجام دهند و بعضا مانند یک روانشناس بازخورد مناسب به رفتارهای تهاجمی برخی اقشار جامعه داشته باشند.

معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: به طور میانگین سالانه بیش از ۳۲ هزار ماموریت در سطح استان بوشهر توسط همکاران زحمتکش فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار