رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف جسد زنی در روستای درازی شهرستان دشتی گفت: قاتل این زن که ۱۰ مهر امسال در روستای درازی شهرستان دشتی کشف شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 08 October 2017
سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با اشاره به رصد تخلفات به‌صورت شبانه‌روزی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از امنیت مطلوبی برخوردار است که این مهم سبب شده که تخلفات در کوتاه‌ترین زمان با تلاش پلیس کشف و متهمان دستگیر شوند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال جرایم خشن 19 درصد کاهش یافته است افزود: در این مدت میزان وقوع قتل نسبت به نیمه نخست سال قبل 15 درصد کاهش یافته و این در حالی است که 118 درصد از قتل‌های به وقوع پیوسته کشف شده که بخشی از آن مربوط به سال‌های قبل است.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری عامل قتل در شهرستان دشتی خبرداد و خاطرنشان کرد: 5 روز قبل جسد خانمی تحت عنوان فوت مشکوک در اطراف روستای درازی در شهرستان دشتی کشف شد که کارآگاهان استان بوشهر برای کشف این حادثه تلاش‌های تخصصی خود را آغاز کردند.

سردار واعظی، با اشاره به اینکه 24 ساعت پس از حادثه سه نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند افزود: پس از تحقیقات اولیه دو نفر آزاد شدند ولی نفر سوم به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس دشتی قرار گرفت.

وی از اعتراف فرد متهم به قتل خبرداد و گفت: متهم دستگیر شده  44 ساله ساکن شهر خورموج پس از رو به‌رو شدن با مدارک پلیس، به قتل اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان بوشهر، با بیان اینکه مقتول با روسری خفه شده است خاطر نشان کرد: قاتل علت قتل را اختلاف قبلی اعلام کرد که با روسری مقتول، را خفه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار