رئیس پلیس استان بوشهر گفت: طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر با هدف تسریع در تحقق نیازهای مردمی و افزایش خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 07 October 2017
سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز می‌شود که در این هفته برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر تدارک دیده شده است.

وی با تاکید بر نقش مهم مردم در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی افزود: برقراری امنیت عمومی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی است که این مهم با ظرفیت و مشارکت عمومی مردم محقق می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر، جایگاه و اهمیت نیروی انتظامی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی از واجبات است و ماموریت‌های این نیرو با اقتدار و صلابت انجام می‌شود.

سردار واعظی، با تاکید بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب  تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه نیروی انتظامی است و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر  از رسالت‌های نیروی انتظامی است چراکه با تحقق این مهم از حق و حقوق مردم در جامعه پشتیبانی و حمایت می‌شود.

وی با اشاره به طراحی سامانه‌های مختلف در نیروی انتظامی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم جامعه افزود: سامانه‌های فوریت‌های پلیسی 110، سامانه مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی 197، پلیس افتخاری و خدمات گوناگون در بخش‌های مختلف در راستای برقراری امنیت و حفظ جان و مال مردم از برنامه‌های ناجا است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان بوشهر با هدف تسریع در تحقق نیازهای مردمی و افزایش خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به مجهز شدن حمل و نقل مسافر به دوربین‌های نظارتی گفت: برای حفاظت از جان و اموال مسافران در وسائل حمل و نقل عمومی، ناوگان حمل و نقل مسافری استان بوشهر مجهز به دوربین شده که تمام عملکرد رانندگان از آغاز تا انتهای مسیر پایش تصویری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف برای ایجاد امنیت اخلاقی اجرایی شده خاطر نشان کرد: با همکاری بسیج و پلیس امنیت اخلاقی طرح‌های مشارکتی اجراء شده تا مردم احساس امنیت اجتماعی بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش سرقت در نیمه نخست امسال خبرداد و گفت: در مینه نخست امسال سرقت، قتل، وقوع جرام خشن در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

رئیس پلیس استان بوشهر افزایش کشفیات  مواد مخدر در نیمه نخست امسال مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال  نسبت به سال قبل 293 افزایش دارد که نشان از تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با سوداگران مرگ است.

سردار واعظی با اشاره به کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر بیان کرد: تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بوشهر در نیمه نخست امسال 25 درصد کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار