مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تلاش برای ارتقای ایمنی بنادر و رسیدگی به بحران آتش‌سوزی، گفت: بنادر استان بوشهر به تجهیزات اطفاء حریق مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 04 October 2017
محمدمهدی بنچاری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تجهیز و استانداردسازی بنادر استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی از تلاش برای ارتقای وضعیت ایمنی بنادر استان خبر داد و اضافه کرد: ۱۱ بندر استان بوشهر به تجهیزات اطفاء حریق مجهز می‌شوند تا زمینه ایمن‌سازی بنادر و ارائه خدمات به شناورها بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی مراکز تجسس نجات دریایی در استان بوشهر برای رسیدگی به حادثه‌دیدگان دریایی خبر داد و افزود: این مراکز در بنادر بوشهر، دیر، خارگ، عسلویه و محمدعامری راه‌اندازی شده است.

وی از افتتاح ششمین پایگاه تجسس و نجات دریایی استان بوشهر در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: بنادر استان بوشهر در راستای ارتقای ایمنی بنادر و رسیدگی به بحران آتش‌سوزی به شناور آتش‌خوار مجهز می‌شود.

بنچاری به راه‌اندازی یک شناور آتش‌خوار در بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: از جمله قابلیت‌های این شناور می‌توان به اطفاء حریق، حمل سوخت، یدک کشیدن شناورهای آتش گرفته تا ساحل و قابلیت تصفیه آب شور دریا اشاره کرد.

وی با اشاره به خدمات رسانی مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر به حوادث دریایی، بیان کرد: ۳۶ حادثه دریایی در نیمه نخست امسال رخ داد و ۲۳ نفر نجات یافتند و خدمات پزشکی به ۴۳ نفر ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار