مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: با هماهنگی صورت گرفته ۳ رزمایش با همکاری بسیج دانش آموزی، همزمان با مراسم صبحگاه دانش آموزی در ۳ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 04 October 2017
کاظم مرادی ظهر امروز در نشست کارگروه پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ششم آبان ماه آغاز می‌شود و در استان هم ستاد هفته نکوداشت پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری رزمایش پرتوی در زمستان امسال بیان کرد: تدوین برنامه آموزش کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان در قالب قرارگاه پرتوی هم باید در دستور کار این کارگروه باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با تشریح برنامه‌های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل بیان کرد: تشکیل ستاد نکوداشت در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و شهرستان‌ها، تدوین تقویم روز شمار هفته پدافند غیرعامل، انجام مصاحبه‌های خبری، تولید محصولات فرهنگی با موضوع پدافند غیرعامل ودیگر برنامه‌ها بخشی از برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.

مرادی با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری و اداری با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری همایش تخصصی با موضوع پدافند غیرعامل و همایش جهاد، انقلابی‌گری و جلوگیری از نفوذ دشمن با محوریت پدافند غیرعامل از دیگری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه همایش تخصصی پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیرعامل در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: این همایش با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و سپاه امام صادق (ع) با موضوع پرتوی برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی صبحگاه مشترک دانش آموزان با موضوع پدافند غیرعامل برگزار می‌شود، افزود: با هماهنگی صورت گرفته 3 رزمایش با همکاری بسیج دانش آموزی استان، همزمان با مراسم صبحگاه دانش آموزی در 3 نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی هم با توجه به اهمیت و جایگاه پارس جنوبی در عرصه صنایع نفت و گاز، ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل را تشکیل دهد.

مرادی به اهمیت جایگاه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و قوای سه گانه بوده است، به طوری که با وجود اینکه دشمنان در تلاش برای ایجاد شکاف بین مردم و مقام معظم رهبری و ارکان نظام بودند اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و دولت، تلاش برای جداسازی و فاصله بین مردم و ارکان نظام به نتیجه نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار