مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:با همکاری دستگاههای خدمت‌رسان ۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آنها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 October 2017
فرزاد رستمی صبح امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح مسکن مهر استان بوشهر در سال 86 طراحی و اجرا شد اظهار داشت: 34 هزار و 400 واحد مسکن مهر در استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز شد که تاکنون 28 هزار و 524 واحد واگذار و تحویل شده است. 

وی از واگذاری 14 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای با بیش از 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر  خبرداد و افزود: تاکنون بیش از 90 درصد پروژه مسکن مهر استان بوشهر تکمیل شده و در نیمه نخست امسال 825 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان در شهرهای مختلف استان بوشهر واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه 4هزار و 827 واحد مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر  نیمه تمام است خاطر نشان کرد:گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاههای خدمت‌رسان 300 واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آنها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

رستمی تکمیل، زیرساخت‌های مسکن مهر ر ا مورد تاکید قرار داد و  افزود: اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تاسیسات خط انتقال برق یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مسکن مهر است که تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار و تعامل دستگاه‌های مرتبط است.

وی، پیشرفت  بالای 80 درصدی پروژه 660 واحدی مسکن مهر بوشهر را  مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکل مهم این مجتمع مسکونی اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آن است.

در این نشست رئیس شورای تامین مسکن استان بوشهر با تاکید براینکه حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد باید هرچه زودتر اجرایی کند افزود:امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان بتوان باقیمانده واحدهای مسکن مهر استان بوشهر  بر اساس برنامه زمان‌بندی تحویل متقاضیان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار