رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: مسابقات هوا و فضا در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی به میزبانی بوشهر بهمن امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 03 October 2017
محمدرضا بحرانی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان بوشهر از پیشرفت این دانشگاه در همه عرصه‌ها خبرداد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بوشهردر تمام حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته به گونه‌ای که در جشنواره کشوری هوا فضا در طراحی مفهومی پهباد در دو رشته حائز رتبه برتر شد.

وی، ظرفیت علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:دانشگاه پیام نور استان بوشهر در زمینه طرح‌های پژوهشی موفقیت‌هایی کسب کرده که این موضوع نشان از توجه ویژه دانشگاه به کیفیت علمی و پژوهشی دانشجویان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات هوا و فضا به میزبانی بوشهر خاطر نشان کرد:مسابقات هوا و فضا  در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی به میزبانی بوشهر بهمن امسال برگزار می‌شود.

بحرانی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار لیگ گلایدر دانش آموزی،گلایدر دانشجویی ،گلایدر آزاد و موشک کاغذی برگزار می‌شود بیان کرد:  هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و گسترش علم هوا و فضا در میان دانشجویان، ایجاد شور و نشاط در فضای دانشگاهی، افزایش توان ارائه طرح و ایده در علم هوا و فضا، ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت  است.

وی از راه‌اندازی کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبرداد و افزود: کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان بوشهر برای توسعه و دستیابی به اهداف کارآفرینانه و اشتغال‌زایی و ارائه خدمات بهتر در زمینه کارآفرینی به دانش آموختگان شروع به فعالیت کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این کانون  هم افزایی در خصوص استفاده از تخصص‌ها و تجربیات متقابل و تعامل و تفاهم هر چه بیشتر  با دانش آموختگان است کسانی که در سالهای گذشته در این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند در کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان بوشهر ثبت نام  کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار