سوگواران حسینی به یاد مظلومیت سیدو سالار شهیدان(ع) و یاران با وفایش در غروب عاشورا با افروختن شمع همراه با نوای حزن انگیز «امشب شام غریبانه» در جای جای استان بوشهر مراسم شام غریبان برگزار کردند.
کد خبر: ۵۰۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 02 October 2017
سوگواران حسینی در استان بوشهر که تا غروب عاشورا به عزاداری مشغول بودند، شامگاه عاشورا با افروختن شمع  همراه با نوای حزن انگیز « امشب شام غریبان است جسم حسین عریان اندر بیابان است» در جای جای استان بوشهر مراسم شام غریبان برگزار کردند.

سوگواران حسینی در استان بوشهر مراسم شام غریبان در نقاط مختلف برگزار کردند که این مراسم  در شهر بوشهر در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر با مداحی و روضه‌خوانی همراه بود  و عزاداران سید و سالار شهیدان(ع) با افروختن شمع در فضایی حزن و اندوه، به مظلومیت و غربت اهل بیت(ع) و سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش گریستند.

مراسم شام غریبان در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر با حضور سوگواران حسینی در گلزار شهدا، امام‌زاده‌ها، تکایا، مساجد و حسینیه‌ها در شب عاشورای حسینی برگزار شد و سوگواران در عزای پیشوای سوم شیعیان و یاران با وفایش، واقعه جانسوز کربلا و مصایب حضرت زینب (س) شمع روشن کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار