با حضور گسترده و کم‌نظیر مردم، نماز باشکوه ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 02 October 2017
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر اظهار داشت: امروز مراسم تجمع و حرکت دسته‌جات عزاداری بوشهر از مقابل مسجد توحید در خیابان امام خمینی(ره) آغاز شد و تا مصلی جمعه بوشهر ادامه یافت.

سید ناصر فاطمی به حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در این برنامه راهپیمایی اشاره کرد و ادامه داد: سینه‌زنی، زنجیرزنی و سنج و دمام زنی از جمله برنامه‌های عزاداران در مسیر حرکت بود.

وی خاطرنشان کرد: سپس نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد و مقتل خوانی نیز توسط حجت‌الاسلام شاهمیری برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه بوشهر و شبکه‌های سراسری بیان کرد: مداحی مراسم امروز نیز توسط حاج غلامرضا ابراهیمی و سید مهدی فاطمی اجرا شد.

وی حضور مردم در این مراسم را بی‌نظیر دانست و بیان کرد: عصر امروز نیز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مراسم حرکت دسته‌جات عزاداری از مسجد بهبهانی تا میدان انقلاب در مرکز شهر بوشهر برگزار می‌شود.

فاطمی ادامه داد: امشب نیز مراسم شام غریبان ساعت ۲۰ در گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار