کد خبر: ۴۹۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 19 September 2017
تابناک / استاندار البرز گفت: بخش عمده‌ای از کالاهای البرز صادراتی است و جایگاه البرز در نرخ بیکاری اصلا جالب نیست و در رونق کسب و کار رتبه پایینی را در کشور دارد.

محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان البرز که صبح امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا اظهار داشت: از خدواند منان شاکرم که خدمت‌رسانی را در دولت تدبیر و امید فراهم کرده است و از اینکه اینجانب را مورد اعتماد قرار دادند تشکر می‌کنم.

وی با تجلیل از خانواده‌های شهدا و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: از احزاب، رسانه‌ها و فعالین بخش خصوصی در ایران کوچک قدردانی می‌کنم و از مردم گیلان که چهار سال در خدمت آن‌ها بودم نیز قدردانم. 

نجفی با تاکید بر اینکه چهار هزار واحد صنعتی در البرز وجود دارد، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از کالاهای البرز صادراتی است و جایگاه البرز در نرخ بیکاری اصلا جالب نیست و در رونق کسب و کار رتبه پایینی را در کشور دارد.

وی اضافه کرد: در بخش محصولات زراعی 500 هزار تن صادر می‌کند و فرودگاه پیام بستری مناسبی برای صادرات دارد و حوزه گردشگری باید تقویت شود و 20 میلیون گردشگر از این استان گذر می‌کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه زیرساخت ریلی و عمرانی اولویت البرز است، افزود: جلساتی را با معاون رئیس‌جمهور داشته‌ام و مذاکراتی با مهندس سعیدی‌کیا و وزیر راه داشته‌ایم که در البرز باید محیط‌زیست راه‌های عمرانی بهبود بخشیده شود و آزادراه شمال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: بزرگراه همت باید به بهره‌برداری بیش‌تری برسد و سوخت نیروگاه شهید رجایی مورد بررسی قرار گیرد و 20 هزار کامیونی که از آزادراه‌های البرز گذر می‌کنند سبب آلودگی کرج شده و زباله شهر نیز با جدیت بررسی می‌شود.

نجفی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی، امنیتی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: حساسیت زیادی در این بخش داریم و باید از دولت کمک‌های زیادی شود و استان تهران و البرز دوقلو هستند.

وی افزود: با وحدت و همدلی و یکپارچگی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها کار را به پیش ببریم و به حاشیه‌ها نباید پرداخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار