مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: اولویت خرید ادارات دولتی با تولیدات استاندارد استان بوشهر باشد.
کد خبر: ۴۹۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 19 September 2017
محمدرحیم بهره‌مند نشست هم اندیشی با واحدهای تولیدی استاندارد استان بوشهر، ایجاد فضای فرهنگی جهت خرید کالاهای ایرانی و به ویژه تولیدات استانی را یکی از ملزومات حمایتی از واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: کالاها باید با کیفیت بالایی تولید شوند تا مشتری را جذب کرده و بازار فروش مناسبی داشته باشد.

وی ضمن توصیه به الزام ادارات دولتی مبنی بر اولویت دادن به خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات استاندارد استان، ادامه داد: واحدهای تولیدی استاندارد نیز جهت فروش محصولات خود به ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی، در سامانه ملی تدارکات ثبت نام کرده و از این طریق، اجناس خود را معرفی و عرضه کنند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر همچنین گفت: آموزش شرکت‌ها جهت استفاده از فضاهای مجازی برای تبلیغات، بازاریابی مدرن، نصب بیلبورد، پخش کلیپ‌هایی از طریق صدا و سیما و الزام ادارات دولتی در خرید کالای استاندارد تولید استان بوشهر و در اولویت دوم کالای ایرانی از جمله عواملی است که می تواند تأثیر زیای در حمایت از تولیدکنندگان استاندارد داشته باشد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر نیز در این نشست تأکید کرد: انسان سالم و استاندارد همواره مطالبه‌گر کالای سالم و استاندارد است، چرا که در غیر این صورت، سلامتی جسمی، فکری و روحی خود را به خطر خواهد انداخت.

امان‌الله شجاعی کم بودن درآمدهای جامعه را یکی از دلایل خرید کالاهای دسته چندم دانست و خاطر نشان کرد: در جامعه‌ای با درآمد پائین، کالاهای استاندارد فروش چندانی ندارد، چرا که گران‌تر از کالاهای دسته چندم تولید می‌شوند.

وی افزود: اگر تولیدکنندگان بتوانند، کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایند، بازار فروش بهتری نیز خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار