معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دفاع مقدس و دهه اول محرم در سطح شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 19 September 2017
محمد حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دشتی با اشاره به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فلسفه غنی فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است و همه دستگاه‌های در این ایام با سپاه امام رضا (ع) همکاری داشته باشند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس مربوط به همه اقشار جامعه است و همه در برابر برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس مسئولیت دارند و همه ادارات با امکاناتی که در اختیار دارند با مجموعه سپاه همکاری داشته باشند.

حسینی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه اول محرم در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی جدی و نظارت برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دستور کار است که باید مسئله ترافیکی آن محل لحاظ شود و عزاداری خیابانی باید ساماندهی شودتا باعث راه‌بندان و اظهار نارضایتی مردم نشود.

وی ادامه داد: از مدیران آبفای شهری و روستایی در ایام محرم انتظار داریم با توجه به مصرف آب برای پخت‌وپزها تدابیری اندیشنده شود تا مردم با مشکل کم‌آبی مواجه نشوند.

معاون فرمانداری شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای علمای بزرگی است و از هم‌اکنون برای استقبال از ایام محرم آماده‌ شده‌اند و انتظار داریم سر درب ادارات و بازار در این ایام سیاه‌پوش شود.

وی اضافه کرد: در ایام محرم، صفر و ماه رمضان آمار آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان دشتی بسیار پایین است که باید از ظرفیت‌های عظیم این ماه‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار